Naustmannen Startet 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2008 Hei hei. Har en Volvo Penta MD17C fra 1980. Saltvannskjølt. Hullet i midten til hver syllinder er helt igjendekket, tror det er saltavleiringer. Eller skal det være slik? Skal jeg hugge det forsiktig vekk med hammer og flattjern? Har også kjøpt systemrens. Skal kjøre motoren varm med systemrens et par ganger. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Tatt en smule på husken så mener jeg det midterste store hullet skal være tett. Hullet til venstre og det lille runde er for kjølevannsirkulasjon gjennom blokka. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Naustmannen Svart 7.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 OK. Takk skal du ha. Da skrur jeg på plass manifolden og starter opp med systemrens ett par ganger. mvh Sven Helge, Sitér dette innlegget Link to post
Morten Andre Svart 12.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2008 Hallo....Det hullet i midten skal være tett, hogger du det vekk er din manifold ødelagt. Sitér dette innlegget Link to post
Morten Andre Svart 12.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2008 Det skal være tett i midten. Ring gjerne 40646976 Sitér dette innlegget Link to post
Naustmannen Svart 13.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2008 Hei Ok. Takk for svar. Jeg skal ikke hugge det vekk. Var nedi og såg på selve motoren i dag. Der er det åpent mot der det er tettet i manifolden. Altså tre store åpninger + den lille runde åpningen per sylinder. mvh Sven Helge Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 13.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2008 Har også kjøpt systemrens. Skal kjøre motoren varm med systemrens et par ganger. En stund siden jeg har brukt det nå, men inbiller meg at det står på flaska at det skal ligge i motoren og virke et antall timer (24-48?) etter varmkjøring, så det gjelder å "time" inntaket av stoffet riktig. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.