Jump to content

Manifoldspørsmål Volvo Penta MD17C


Naustmannen

Recommended Posts

Hei hei.

 

Har en Volvo Penta MD17C fra 1980. Saltvannskjølt.

Hullet i midten til hver syllinder er helt igjendekket, tror det er saltavleiringer. Eller skal det være slik?

Skal jeg hugge det forsiktig vekk med hammer og flattjern?

Har også kjøpt systemrens. Skal kjøre motoren varm med systemrens et par ganger.

 

 

cimg2768.jpg

 

cimg2773.jpg

Link to post

Tatt en smule på husken så mener jeg det midterste store hullet skal være tett. Hullet til venstre og det lille runde er for kjølevannsirkulasjon gjennom blokka.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

  • Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner
Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...