ola dunk Startet 7.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2008 lurer nå på en ting jeg da. noen som har vært borti at det kommer litt vann bare litt når man tapper olje av motor. Mercruiser. motor var kald nå jeg tappet den og i tillegg har den ikke blitt startet med kjølevann og drev på. ikke gått lenger en så vidt lunk i den. thats it. noen som har opplevd dette. toppdekselet styrbord side har hatt åpningen der damp skal inn gasser åpen i hele vinter. og kanskje litt for mye fuktighet inni båten i vinter, vil gjerne vite om dette kan skje eller om jeg må pelle av toppene???? Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 7.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 ps det er kun sjøvannskjøling, bensin Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 8.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 hmmm. ingen med erfaring/kjennskap til dette, Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 nei .jeg har aldri vært borti det og det høres ikke ideelt ut å få vann ut av bunnpanna ved tapping.. hvor mye er det snakk om? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
ola dunk Svart 8.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 var så vidt det kom noe. men den har stått stille lenge, har hørt av noen andre erfarne at olje burde skiftes på våren. ikke høst pga dette kan skje.... Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 en mengde ala en gammeldags glassflaskekork eller no . hadde jeg drete i . bytt den ut og peil med jevne mellomrom . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
ola dunk Svart 8.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 KNAPT NOK DET... FYLLER NY OLJE OG SETTER IGANG. takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.