Jump to content

Hvilken type landstedbåt er dette...

KaNi

Recommended Posts

Nå har jeg hørt litt forskjellig om denne båten her. Det er visstnok en Rana Plast Presteng. Størrelsen er 16-17 fot. Aner ikke hvilken årsmodell det er. Det står slike metallplater på den, men pga eir er det nesten umulig å se hva det står på de.

Jeg legger ut noen bilder her, så kanskje noen av dere kan fortelle meg om det er en ikkeplaner eller halvplaner...Eller noe helt annet for den saks skyld :smiley: Noen påstår hardnakket at det er en halvplaner, mens andre igjen sier det er en ikkeplaner. Hvis det er en halvplaner, hvor stor motor kan jeg ha på den? Hva hvis det er en ikkeplaner?

Takk for hjelpen!

Her er båten:

dsc00170.jpg

dsc00214.jpg

dsc00222.jpg

dsc00223.jpg

dsc00224.jpg

dsc00225.jpg

dsc00226.jpg

dsc00227.jpg

dsc00228.jpg

dsc00229.jpg

dsc00190.jpg

Vet ikke om kanskje bildene er for dårlige til å komme med en mening?

Ingar: Ja, det var det Arvid_A også sa :smiley: Takk for svar.

Men da ser det ut til at jeg har svar på det. Men er det ikke litt rart at det er lagt opp til at man skal kunne ha ratt og gass/gir på den? Jeg tenker på at det er hull og greier bak til kabler og slikt...?

Takk for den infoen, Bernt. Har hørt at det er skikkelig stødige båter det her.

Redigert av KaNi (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...