JohnEriksen Startet 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2008 Hei båtfolk! Jeg leter etter en høvelig kartplotter rundt 5-6-7 tusen (=3-4 tusen på ebay e.l.!) og har lest en del bra om Garmin modellene, bla her på forumet. Men jeg har også lest en test som viser at kartene de bruker er av de dårligste? http://www.batmagasinet.no/baatweb/bm.nsf/...hlight=0,Fugawi Er det noen som har synspunkter på dette, eller kjenner noenlunde oppdaterte tester man kan støtte seg til? Sitér dette innlegget Link to post
pocket Svart 11.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 Står ikke noen dato på den testen du linket til, men tror ikke den er helt oppdatert. Garmin plotterne bruker jo nå G2 Vision kart, og ikke MapSource Bluechart som det er test her. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med vår 525 Sitér dette innlegget Link to post
Viking Jack Svart 12.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2008 Jeg brukte nettopp en nyinnkjøpt kartplotter til rundt 6000 fra Haugesund til Trondheim og den var bare helt super. (Fikk den til spesialpris 4300 fordi butikken var oppkjøpt av Maritimkjeden og ikke kunne selge det merket lenger) Eagle med 640x480 oppløsning (tror jeg) og den bruker Navionics goldt kartbrikke til 1998,- på Clas Ohlson. Som sagt den var billig og bra. Jack Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.