Tormod Startet 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2004 Chevrolet (350) motor m/270 drev Hvordan vil dette utarte seg med tanke på motorkraft/drev. Er 270 drevet kraftig nok til å takle en så stor motor? Det skal være byttet noe inni drevet som er forsterket (tilsvarende 280 drevet). Har ikke veldig mye greie på dette, men det er det helt sikkert noen andre som har:) Sitér dette innlegget Link to post
Coronet Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 270 drevet ble benyttet på Volvo V8 før 280 overtok. Disse drevene ble levert med forskjellige utvekslinger for bruk på 4 syl og V8 (og Diesel?). Jeg TROR 270 forøvrig er like kraftig om det har den ene eller den andre utvekslingen. -Men, dette er det andre som kan mye bedre enn meg, så vi får satse på at ekspertisen melder seg. Sitér dette innlegget Link to post
Tormod Svart 17.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Hei Coronet. Takker for innlegget ditt! Kan lite om dette, så her tar jeg alle svar med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.