mario84 Startet 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2008 Ja... akkurat som emnet beskriver så er det panelet man styrer senking og hevingen av ankeret... knust. Er det en enkel og billig sak og erstatte? Og isåfall hvor får jeg tak i det? Er det bare å frbindde de samme ledningene til de samme punktene bak i? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Jeg har bare en enkel vippebryter med 3 stillinger, kan umulig koste noe særlig. Ancorlift i Oslo har det. Ellers så er det jo en gylden anledning til å bytte til fjernkontroll Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Velkommen til Båtplassen. Vanligvis er panelet bare en enkel bryter som gir styrestrøm til to releer for henholdsvis utslipp og løft av anker. Du kan helt sikkert bruke en Carlingswitch bryter fra eksempelvis Maritim, nr 10113-04, såkalt på-av-på bryter til 170 kroner, se http://www.maritim.no/info/carlingswitch.pdf Sitér dette innlegget Link to post
mario84 Svart 9.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Tusen hjertelig takk, dette var lettende...! Har sett etter noe sånnt lenge nokk på engelske forum og sånnt men de har hittil ikke skjønnt hva jeg ville frem til, haha...! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.