Baywatch Startet 9.Mai.2008 Del på Facebook Startet 9.Mai.2008 Jeg så over strekkfiskene mine, da båten endelig snart skal på sjøen. Jeg oppdaget at den ene, som hører til et av hovedvantene, hadde en liten bøy i enden av gjengene på ene siden. Vil den da være svekket og uforsvarlig å bruke? Har sett et rigghavari der det etter sigende var en strekkfisk som røk - det vil jeg absolutt unngå. Det er selvsagt ikke noen kjempeinvestering å erstatte den, men det er litt styr sånn tidsmessig å komme seg avgårde for å kjøpe en ny. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 9.Mai.2008 Del på Facebook Svart 9.Mai.2008 Hum. Hvetfall tre av mine er sånn. Den ene byttet jeg fordi den var sprengt. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Suzuki Svart 9.Mai.2008 Del på Facebook Svart 9.Mai.2008 Strekkfisker med bøy SKAL byttes. 2 av mine strekkfisker har vært med bøy på sålenge jeg har eid båten. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Baywatch Svart 10.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2008 OK. Kanskje ikke sånn bråhast med å få byttet den da. Rigger opp og bytter strekkfisken seinere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.