Jump to content

Friår - Seile til Nordkapp.


Seilaren

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Gutt, nå skal du høre her :)

 

Jeg beundrer at du i det hele tatt i en alder av 18 (eller noe sånt?) i det hele tatt TENKER på å ta en slik tur. Det viser at du egentlig er klar for å bare kaste loss.

 

Som du ser av alle disse sidene med folks meninger, tips og råd om dette, og tenker deg litt om, så ser du at svært svært mange har vært der du er akkurat nå - men som aldri tok steget. I dag angrer de fælt eller i hvertfall ønsker at ting kanskje hadde gått litt annerledes, slik at de hadde hatt en slik dødsfet historie å fortelle...

 

Jeg er 10 år eldre enn deg, og har enda ikke kommet meg avgårde. Hadde jeg visst det jeg vet i dag da jeg var like gammel som deg, så hadde jeg i dag sittet og fortalt skrøner om da jeg krysset den og den havstrekningen, om sjørøveri og død og pine på død manns kiste! Skjønte du det?

 

Du har en flott båt, kunnskap, en drøm og muligheten: GRIP DEN!

 

Hold meg oppdatert :)

 

JRO

Link to post
Share on other sites

Fikk et tilbud for et par uker siden som jeg har vurdert seriøst. Har enda ikke bestemt meg, men bruker jeg fornuften takker jeg nei.

Skulle jeg finne på å takke ja blir jeg nødt til å selge Junkeren :cryin:

 

Så får vi se hva som skjer fremover. Frister fælt med en tur nordover enda... :yesnod:

 

 

Møteplassen du... Så langt ned synker jeg ikke... :lol:

 

Med den brødskuffen vi har i dette huset nytter det ikke å være kresen på maten :lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...