Seilaren Svart 27.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2008 Hehe. Jeg forstår hvertfall at det ikke er lurt og utsette slike turer... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjorngb Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Seilaren - har du prøvt møteplassen.no eller noe slikt for å få mann(dame)skap til turen ;-) Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Gutt, nå skal du høre her :) Jeg beundrer at du i det hele tatt i en alder av 18 (eller noe sånt?) i det hele tatt TENKER på å ta en slik tur. Det viser at du egentlig er klar for å bare kaste loss. Som du ser av alle disse sidene med folks meninger, tips og råd om dette, og tenker deg litt om, så ser du at svært svært mange har vært der du er akkurat nå - men som aldri tok steget. I dag angrer de fælt eller i hvertfall ønsker at ting kanskje hadde gått litt annerledes, slik at de hadde hatt en slik dødsfet historie å fortelle... Jeg er 10 år eldre enn deg, og har enda ikke kommet meg avgårde. Hadde jeg visst det jeg vet i dag da jeg var like gammel som deg, så hadde jeg i dag sittet og fortalt skrøner om da jeg krysset den og den havstrekningen, om sjørøveri og død og pine på død manns kiste! Skjønte du det? Du har en flott båt, kunnskap, en drøm og muligheten: GRIP DEN! Hold meg oppdatert :) JRO Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Jeg er nå rimelig sikker ta Seilaren tar denne turen - det eneste jeg kan se kan være problem er finansieringen. Jeg vet at han ikke er kresen på mat og i værste fall kan studielån være med å finansiere turen - og litt jobbing underveis. God tur på forhånd :-) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 24.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2008 Fikk et tilbud for et par uker siden som jeg har vurdert seriøst. Har enda ikke bestemt meg, men bruker jeg fornuften takker jeg nei. Skulle jeg finne på å takke ja blir jeg nødt til å selge Junkeren Så får vi se hva som skjer fremover. Frister fælt med en tur nordover enda... Møteplassen du... Så langt ned synker jeg ikke... Med den brødskuffen vi har i dette huset nytter det ikke å være kresen på maten Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Cruise Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Stå på. Dette klarer du. Ha en god tur. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Hva slags tilbud er det snakk om? Seiling? Jobb? Reise? Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Klink til mann! Sett seil og ta slike tilbud etterpå :D Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 24.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2008 Ja, jeg har jo stort sett livet fremfor meg enda... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
jupan Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Ja, du har ingen anelse mann :) Hør på en sjarkfisker som aldri får fisk nå ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.