SuperGnisten Startet 10.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2008 hei, jeg har en ST4000 + autopilot som har funnet ut at den bare vil justere kursen til syrbord.. uansett hvor mange grader babord eg trykker skjer det ingen ting.. noen som har noen ideer om dette?? daniel.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Lars H. Svart 10.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 Hei. Jeg har en ST4000W som jeg hadde en lignende feil på for en tid tilbake. Jeg kontaktet importøren, http://belamarin.no som har/hadde eget serviceverksted. Så betjeningsenheten ble sendt til dem, og de reparerte den for noen få hundrelapper! Så ta kontakt med Belamarin og hør hva de sier. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bitteliten Svart 10.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 Har hørt det samme fra en bekjent med det problemet. Ble fikset på verksted. Tror det var en kondensator som hadde tatt kvelden. Noen hundrelapper kostet det å få det fikset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.