straycats Startet 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2004 Har noen spørsmål angående Yamaha 9,9. Jeg har nå endelig fått kjøpt meg en ny 9,9hk med kort stamme, men det jeg lurer på er hvor lenge skal denne kjøres inn. Går det ann å gjøre denne om til 15hk og isåfall hvordan gjør jeg det. Hilsen Straycats Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 En tank burde greie seg for innkjøring. Sitér dette innlegget Link to post
straycats Svart 17.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 En tank burde greie seg for innkjøring. Takk for det. Vet ikke hvor "plomben" sitter på motoren???? Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Hvis det er helt ny modell, så er jeg ikke sikker, men før så var det bare en skrive som sperret på gasswiren. Ta av motordekslet, og følg wiren inn, der hvor den er festet i motoren, der var det en sperrskive som kunne fjernes. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
straycats Svart 17.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Jeg fant nettopp ut hvordan det gjøres. Det må fjernes en skive som ligger på innsugningssiden, brukte ca 30 min på det(er mekaniker). Så nå skal det bli spennende å prøve båten. Straycats Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 ........men det jeg lurer på er hvor lenge skal denne kjøres inn. Dette leser du vel om i brukermanualen. Dersom jeg hadde kjøpt ny motor, så ville jeg fulgt rådene i boka som følger med. Sitér dette innlegget Link to post
henning_dt85 Svart 18.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2004 ja på non motorer er det plombert gasspådrag, så motoren aldri når det høye turtallet som 15 hkene gjør. Det kan også sitte en plombering i forgasseren og har hørt fra noen at det er innsnevring på innsuget. Det kan også sitte en plombering på eksosen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.