Jump to content

Laluna II vår nye båt

LALUNA II

Recommended Posts

Jeg klarer ikke å se hvilket type instrument det dreier seg om, men har du ohmet tankmåleren? Det kan jo være at det er helt batatellmessige grunner til at instrumentet har falt ut. Har du skrudd ut giveren og inspisert denne? Problemet kan også bero på noe så trivielt at en ledning er gnisset og blitt avslitt.

Først og fremst, gratulerer med kjempebåt!! Gleder meg til å inspisere henne.

Innredninger ordner vi i sommerferien ??

De instrumenter du har avbildet mener jeg er VDO. Jeg har makan, og mine er heller ikke merkenavnet innprentet på, men fulgte i ei eske med VDO manualer.

Skulle likt å se flere bilder av henne innvendig.

Du må få ut noen bilder av nyannskaffelsen, Laluna! Sees kanskje i Søgneskjærgården i løpet av sommeren! :flag:

Du finner noen bilder i linken under det kommer litt etterhvert ..beklager det tar litt tid men har mye å gjøre på jobb for tiden så det er begrenset med tid til å mekke hjemmesiden

Men det kommer mange bilder etterhvert .. de er tatt men ikke lagt ut

I morgen går vi ut i sjærran og koser oss hele familien ...skal til Oksø så det er bare å kikke innom for de som vil hilse på :sailing:

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Skal ikke se bort fra at vi svinger innom der en tur muligens.. fruen er vel hjemme i 17 tiden, så skal det vel styres og ordnes litt, men håper å komme ut en tur å bli til lørdag i hvertfall :-)

Kjempekoselig, så har tulla deres noen å leke med å da :yesnod:

De store her er veldig flinke til å passe og leke med de små :wink:

Svart (redigert)
Var drømmebåten i mange, mange år. Fremdeles en av de peneste etter mitt syn.

Ja det var det her og :yesnod:

og nå har jeg fått tak i en :cool:

om i litt dårlig forfatning men med litt innsats så kan den nok bli bra ,så får se fremover om ikke en skal bli godt fornøyd med skuten

Det er en nydelig båt med meget pene linjer og god sjøbåt sies det og så langt er jeg meget godt fornøyd og det er fruen også :seeya:

Redigert av LALUNA II (see edit history)

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...