Pjolter Svart 13.Mai.2008 Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 Gratulerer så mye med en flott båt med masse plass. Hadde en slik som ønskebåt en del år. Menere å ha lest at den igjen skal settes i produksjon? Håper dere får mange herlige minner med båten Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
LALUNA II Svart 13.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 Hvem selger dette instrumentet den ene tankmåleren er defekt Tankmåler er de 2 helt til høyre i bildet ser ikke navn i skiven Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
roaldbj Svart 13.Mai.2008 Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 Jeg klarer ikke å se hvilket type instrument det dreier seg om, men har du ohmet tankmåleren? Det kan jo være at det er helt batatellmessige grunner til at instrumentet har falt ut. Har du skrudd ut giveren og inspisert denne? Problemet kan også bero på noe så trivielt at en ledning er gnisset og blitt avslitt. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 13.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 Det er ikke giveren den virker mot det andre instrumentet så det er sjekket ut Rolf Kan jo være intressant å se løsningen du hadde i båten sender deg en IM Forkabinen er delt opp til seperat sovekabin Legger snart ut "før" bilder på båtens hjemmeside Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
M/S Bastard Svart 13.Mai.2008 Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 Gratulerem med ny skute Er vel VDO instrumenter det der Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 13.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 Lurte på om det var VDO men pleier det ikke stå VDO inne i instrumentet da ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
M/S Bastard Svart 13.Mai.2008 Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 Står det i mine, men noe mere enn det vet jeg ikke desverre. De ligner fælt VDO ihvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 13.Mai.2008 Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 Først og fremst, gratulerer med kjempebåt!! Gleder meg til å inspisere henne. Innredninger ordner vi i sommerferien ?? De instrumenter du har avbildet mener jeg er VDO. Jeg har makan, og mine er heller ikke merkenavnet innprentet på, men fulgte i ei eske med VDO manualer. Skulle likt å se flere bilder av henne innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
white money Svart 14.Mai.2008 Del på Facebook Svart 14.Mai.2008 gratulere med nytt skib.... har samme båten selv, og er meget godt fornøyd med egenskapene. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 15.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2008 Har nå fått bekreftet fra forrige eier at det er VDO instrument Har nå også lagt ut gamlebåten for salg så da er det bare å løp å kjøp ligger her på Salgsannonser og www.finn.no Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 20.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2008 Ja nå har nybåten fått nytt navn og vil hete LALUNA II og som dere vil se så har jeg også endret nick navn her også Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Victora III Svart 20.Mai.2008 Del på Facebook Svart 20.Mai.2008 Du må få ut noen bilder av nyannskaffelsen, Laluna! Sees kanskje i Søgneskjærgården i løpet av sommeren! Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 20.Mai.2008 Del på Facebook Svart 20.Mai.2008 Gratulerer med flott båt! Ser den nok "live" snart, er ofte i Søgne-skjærgården Mvh Christian Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
LALUNA II Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Var innom Maritim i dag og fikk kjøpt nytt tankmæler insrument så da er det bare å få det montert i løpet av helgen Kona har brukt et par ledige stunder og pusset opp litt i salongen nede så vi har det litt koselig der denne sesongen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Du må få ut noen bilder av nyannskaffelsen, Laluna! Sees kanskje i Søgneskjærgården i løpet av sommeren! Du finner noen bilder i linken under det kommer litt etterhvert ..beklager det tar litt tid men har mye å gjøre på jobb for tiden så det er begrenset med tid til å mekke hjemmesiden Men det kommer mange bilder etterhvert .. de er tatt men ikke lagt ut I morgen går vi ut i sjærran og koser oss hele familien ...skal til Oksø så det er bare å kikke innom for de som vil hilse på Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Ulv I Svart 22.Mai.2008 Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Skal ikke se bort fra at vi svinger innom der en tur muligens.. fruen er vel hjemme i 17 tiden, så skal det vel styres og ordnes litt, men håper å komme ut en tur å bli til lørdag i hvertfall :-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
LALUNA II Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Skal ikke se bort fra at vi svinger innom der en tur muligens.. fruen er vel hjemme i 17 tiden, så skal det vel styres og ordnes litt, men håper å komme ut en tur å bli til lørdag i hvertfall :-) Kjempekoselig, så har tulla deres noen å leke med å da De store her er veldig flinke til å passe og leke med de små Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Sebaldus Svart 23.Mai.2008 Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Blir morro å hilse på om du stikker innom Mandalsskjærgården en gang :) Gratulerer med flott skute! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Ja i Mandalskjærgården er jeg som gammel mandalitt ofte så det er jo ikke umulig at vi treffes en gang Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 27.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 (redigert) Her er et bilde fra Fredagen da vi møtte Ulven ved Oksø fyr som tok dette bildet Vi kom her i ca 12knop så ser at hun flytter litt vann Redigert 27.Mai.2008 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 2.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2008 (redigert) Har lagt ut noen bilder på hjemmesiden før vi gjorde noe med båten Før bilder finner dere her Redigert 2.Juni.2008 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Hansi Svart 3.Juni.2008 Del på Facebook Svart 3.Juni.2008 (redigert) Gratulerer med ny båt. Var drømmebåten i mange, mange år. Fremdeles en av de peneste etter mitt syn. Redigert 3.Juni.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 3.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2008 (redigert) Var drømmebåten i mange, mange år. Fremdeles en av de peneste etter mitt syn. Ja det var det her og og nå har jeg fått tak i en om i litt dårlig forfatning men med litt innsats så kan den nok bli bra ,så får se fremover om ikke en skal bli godt fornøyd med skuten Det er en nydelig båt med meget pene linjer og god sjøbåt sies det og så langt er jeg meget godt fornøyd og det er fruen også Redigert 3.Juni.2008 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 23.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2008 Da var gamlebåten solgt til Trøndelag ,ble hentet i dag Var litt vemodig å se den gå etter 8års trofast gange Det var en båt vi var veldig glade i ,men det blir nå bare minnene som blir igjen . Håper Marexen vil gi oss like mange år og glede Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.