ola dunk Startet 10.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2008 noen her som vet hvor jeg kan finne årsmodell og et el-skjema over en 9,8 hk mercury? og om det er plombe på disse modellene? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 10.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 Årsmodell kan du finne bland annet her. På spørmålet om plombe kommer det an på årsmodell........men på 2000 og frem ser det ut til at 9,8 hk modellen bare kan endres til 8 hk . Mens 9,9 modellene har mye til felles med 6/8/9,9/15 hk ( 9,9 og 15 har samme blokk (2001) men div andre forskjeller ). Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
ola dunk Svart 10.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 flotte greier. et skritt lenger. mangler gnist. litt feil koblet på denne motoren tror jeg. noen har fiklet. men finner nok ut av det.... bytte prøve andre coiler kanskje. Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 10.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 Har liggende en feilsøkings guide for div motorer her ( PDF fil ), kan muligens gi deg noen svar. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
ola dunk Svart 10.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 flotte greier- takk skal du ha. men nå er det så varmt her at jeg må ut på verandaen....... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.