Barolo Startet 10.Mai.2008 Del på Facebook Startet 10.Mai.2008 Hei! Jeg har lovet en danske å handle bunnstoff til ham. Dette har jeg GLEMT, og han skal hjem på mandag morgen! Jeg skal kjøre fra Moss (09 ferga) til Kragerø i morgen. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bunnstoff på denne strekningen 1. pinsedag? Helst Seajet, men det er ikke et absolutt krav. God pinse til dere alle. Barolo Sitér dette innlegget Link to post
Trond Iversen Svart 10.Mai.2008 Del på Facebook Svart 10.Mai.2008 Hei, Tolema i Porsgrunn har messe i dag lørdag og i morgen søndag. Der kan du få kjøpt seajet.... Sitér dette innlegget Link to post
Barolo Svart 10.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2008 Tusen takk. Flere forslag mottas. Troive, har du en veiforklaring? Ikke så kjent i Porsgrunn, vet liksom bare at man tar av til Skien og Porsgrunn i svingen. Barolo Sitér dette innlegget Link to post
Barolo Svart 10.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2008 Jeg vet at tiden er knapp i denne posten, så jeg vil bare si at jeg sjekker baatplassen på fergen i morgen. Det gir kanskje litt flere muligheter. Barolo Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 10.Mai.2008 Del på Facebook Svart 10.Mai.2008 Gule sider: http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...p;x=23&y=11 Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Barolo Svart 10.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2008 Selvfølgelig gule sider. Takker. Barolo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.