Slagskibet Startet 23.September.2002 Link til dette innlegget Startet 23.September.2002 Eller du kan feks bruke DeepClean-det tar rust striper også. WWW.SeaAction.No DeepClean bør etter min erfaring brukes ufortynnet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.September.2002 Link til dette innlegget Svart 23.September.2002 Hei. Hadde noen gulnete dørkarmer hjemme som jeg ville ha lysere. Snakket med en maler om Fakselut og tilsvarende produkter var bra. Gå på apoteket og kjøp Oxalsyre sa han, nesten ''gratis''. Eller dersom jeg ikke ville bruke Oxalsyre som er giftig, kunne jeg kjøpe Vannstoffperoksyd (har også vært brukt til å bleke hår). Vannstoffperoksyden var svært effektivt på mitt gulnede treverk. Det burde vel også kunne ta den gule randen? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ingar Svart 23.September.2002 Link til dette innlegget Svart 23.September.2002 Når vi er inne på kjemikalier: Ferro-bet rustfjerner er et veldig bra produkt. Dette er basert på forforsyre og jeg antar at man kan oppnå lignende effekt rimeligere ved å blande selv. Noen som har erfaring med dette? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 23.September.2002 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2002 Fosforsyre finner du i det stoffet ansjosene ligger.Uten sammenligning forøvrig. Sitér dette innlegget Link to post
Innlandsmatros Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 Bruker selv et stoff som jeg har importert fra Danmark Coats Spesialrenser Det er nesten utrolig og tar gulfarging som både skyldes alger og rust! Helt topp også når dekket er skjoldete av gulfarging! Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 28.September.2005 Link til dette innlegget Svart 28.September.2005 (redigert) Owatrol Terasserens, billig og hypereffektivt. Inneholder Oxalsyre. Selges på alle byggshoper. Redigert 28.September.2005 av Arnstein (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Marø Svart 1.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2005 Bruk Autosol Waterline. Kan kjøpes hos Clas Ohlsson art. nr. 34-1988. Water Line, AUTOSOL. Et hurtigrengjøringsmiddel for misfargede og gulnende gelcoteflater ved og over vannlinjen. Misfargede flater som er vanskelig å vaske og polere rene, blekes rene med Water Line. Du tror det ikke før du ser det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.