Thomas Nidelv 24 Startet 12.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2008 Hei Har kjøpt en Biltema 63-630 dynamo til å ha i båten (VP MD2B) Har følgende koblingspunkter B+ (Batteri pluss pol) D+ (Ladelampe) + Hva er denne til ? Rød ledning med kabelsko-han i ett hvitt plastisolasjonsdekselkobling, Hva er denne til ? Jording antar jeg går mot gods ? Jeg har sittet over en time på nettet for å finne hva de er til, men har ikke blitt klokere... Thomas Sitér dette innlegget Link to post
bjerrang Svart 12.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2008 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=17767 Sitér dette innlegget Link to post
Thomas Nidelv 24 Svart 12.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2008 Hei Har studert Ingars beskrivelser nøye, men en enkel pluss og en en rød ledning er ikke nevnt der så vidt jeg kan se Thomas Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 12.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2008 Hei. Jeg kan ikke svare for hvordan det er på din dynamo, men jeg har en gammel dynamo som er skrudd i småbiter, og der er + og B+ forbundet med hverandre inni selve dynamoen. På denne dynamoen er altså B+ og + samme sak. Tror dynamoen kommer fra en Opel Astra, men er ikke sikker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.