Kaptein Nemo Startet 13.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2008 Er det noen som vet om Delphi Freedom Marine batterier selges i Bergen? Sitér dette innlegget Link to post
johnny_o Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Jeg har 2 batterier av nevnte typen i båten og er veldig fornøyd. De har tålt å overvintre ute i flere år uten vedlikeholdslading, og de lader seg ikke ut. Jeg prøvde å få tak i et batteri til, som jeg skal ha i en mindre båt på hytta. Det er SLEIPNER MOTOR som er imporør. MARINE OG INDUSTRISALG på Munkebryggen(tidligere HSD kaien) er forhandler i Bergen. Jeg var og spurte der for noen måneder siden, men de hadde de ikke inne da. Kansje de får de inn hvis det er flere som etterlyser DELPHI. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Fant ikke Delphi batterier paa siden til Sleipner. Eneste som staar der er Lifeline batterier. http://www.sleipner.no/no/templates/index....mp;selected2=44 De skryter mye av de batteriene, men om de er saa mye bedre enn vanlige batterier hakke jeg peiling paa. Tenkte jeg skulle bytte ut batteribanken paa 3 x 105 Ah. Da jeg syns de har begynt aa tomme seg raskere enn tidligere Men det blir for dyrt med disse fra sleipner kr. 3580 pr. stk. Kjoper nok heller "vanlige" og heller bytte dem oftere. De jeg har naa er i allefall 7 aar gamle. Men har vaert utsatt for noen dyputladninger som de ikke liker noe saerligt. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
johnny_o Svart 17.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2008 Følg denne linken så kommer du til katalogen til Sleipner Motor for 2007 og gå til side 58. Der står det om batteriene til Delphi. Jeg har ikke sett i katalogen for 2008. http://www.sleipner.no/phpix/bilder/2007NO_WEB.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.