Jump to content

PC-Kabel til Garmin GPSMAP 178C ?

Ulv I

Recommended Posts

Hei,

Er det noen som har en datakabel som passer denne modellen liggende?

Jeg har sjekket litt rundt i butikker og er ikke så lett å få tak sier dem.

denne modellen har ikke minnekort som alt lagres på og jeg skulle gjerne ha overført litt ruter og slikt fra plotteren og inn på data'en og omvendt.

noen som har noe slikt, eller vet hvor dem har det?

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Du må søke i markedet her først Ulven :wink:

220V/PC Kabel

Dersom jeg ikke kjøper meg en båt med slik plotter igjen i løpet av den nærmeste uken så er denne fremdeles til salgs. Har fremdeles kabelen liggende et eller annet sted. Nå i Larvik dog, ikke Oslo....

Ellers burde vel Belanor kunne skaffe dette synes jeg, det er ikke så mange år siden denne plotteren forsvant fra markedet.

Ahh.. så ikke den i søket jeg, og har googlet litt og funnet noen i USA osv.. men alle lokale sjappene her har bare til nyere modellene.

Hvis du finner den, og finner ut at du vil selge den, kan du ikke maile meg? Haster ikke så ille.. kan fint vente et par timer.. hehe.. neida.. kan vente et par uker jeg. :-D

Plotteren er kjempebra, og har sett på 4 og 5 serien som kom etterpå, syns ikke dem er like bra i grunn, så denne kommer nok til å følge meg en stund til :-)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

gå inn på www.garmin.com og leit fram plottaren (har samme selv) så klikker du på "accessories" så får du opp alle tillegsproduktene du kan kjøpe til denne plottaren/ekkoloddet GPSMap 178C........ har lagt det ut her for deg. PC kabel finnes i to versjoner: USA og Euro..... Euro 220 Volt,og er den du trenger.... Så ringer du bare til Maritim på tlf:370 00 370 og oppgir bestillingsnummeret til Garmin. Dei må ha det orginale bestillingsnummeret til garmin,som er:010-10276-01...så bestiller dei varen for deg og du har den i posten på ein 7-9 dager..... Har bestilt ein del varer der selv,(bruker plotteren i to ulike båter,og trenger da litt dobbelt opp) og maritim(www.maritim.no) har levering fra Garmin to dager i uka,og kan skaffe alt av deler til garmin. Eller du kan prøve www.netshop.no som også bestiller fra garmin......og selfølgelig fra ein belanorforhandler.... :smiley:

cfmd.jpg

Her er adressen der du finner ulike deler til 178C:(accessories) https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=168&pID=242

Home Locale France - français United Kingdom - English Ireland - English United States - English You are not signed in (Sign In) 0 items in my cart A/C,PC adapter, 18pin (EURO)

Part Number: 010-10276-01

Suggested Retail Price: $ 63.62 USD

Normally ships in 1 - 3 business days

Quantity: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Features Images Products This adapter allows you to connect your GPS unit to AC power (European, 220-volt) and to your PC. Features standard 9-pin D connector.

Redigert av jallis1971 (see edit history)

**Båtfolk**

-Vassendgutane-

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...