Jump to content

Rengjøring av plastbåt

Nikkas21

Recommended Posts

Når første innlegg til en person er reklame for et produkt, er det ofte egen-reklame. Derfor er jeg nesten alltid skeptisk til reklame for produkter i første innlegg en person har. :smiley:

Hadde vedkommende hatt 243 innlegg først (av nyttig karakter), og vedkommende så hadde kommet med en slik uttalelse, hadde det gitt vedkommende større troverdighet. Jeg antar at det er det Whistler sikter til.

Kan godt være at produktet er godt, og det kan godt være at vedkommende er uhildet, men det ser mistenkelig ut slik som her.

Redigert av psolse02 (see edit history)

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Mener du at jo flere inlegg du har skrevet, flere rettigheter har du?

Nei det mener jeg så absolutt ikke. Jeg mener at når et nytt medlem poster en produktanbefaling som sitt første innlegg, og det linkes til en web-shop så er det vel rimelig grunn til å anta at vedkommede har økonomiske interesser. For all del, jeg kan ta feil, men det hadde tatt seg bedre ut om dette var en del av en annen tråd, eller et innlegg fra en person med litt fartstid.

Makan til tullprat! Jeg synes det er forkastelig å forhåndsdømme folk på en slik måte! Det burde dere holde dere for gode for! Jeg skal vaske båten min en eller annen gang, og setter stor pris på slike anbefalinger. En annen ting er at folk ofte anbefaler et prodkt de har god erfaring med. Det er alltid nyttig, også kommer det spørsmål etterpå om hvor man får tak i sakene. Synes nye medlemmer skal taes imot på en hyggeligere måte enn dette! Kanskje var dette første og siste innlegg fra trådstarter??

Og hvorfor er det ingen som setter et kritrisk spørsmål rundt måten andre bruker dette foraet til, som kun driver ren reklame for sine produkter. Skal ikke nevne navn, jeg driver forresten også et båtfirma, men ønsker ikke å snikmarkedsføre det på slike måter.

Vet om flere i havna som aldri har vært innom dette forum,men har hatt båter lengre enn de fleste her.De brukes ofte av oss andre til stor hjelp.Så skulle da en med over 40 års fartstid logge seg inn her og det første innlegget var ett tips om hva som har funket for de blitt sett på som negativt.........nei.

Det er vel opp til hver og en av oss å vurdere uten å komme med slike negative synspunkter,spesielt til de som er her for første gang.

Velkommen

La oss iallefall snu dette til noe nyttig: Hva bruker dere til å rengjøre båten? Jeg stod akkurat og så på båten her i helgen og ser en del svarte striper av skit mv, som det trengs noe virkningsfullt for å få bort.

Vet at det finnes mange ferdige sett på båtbutikkene; men det koster ofte flesk. Hva med Zalo, Jif og vanlige vaskemiddel? Holder det? Hvis det er noe som en ikke får vekk; hva er neste steg?

Kan en gjøre som med bilen: Først en dyprens og deretter polering, eller hur? Nå tenker jeg ikke bare på skroget men overbygget, dollbordene o.l.

Noen som har prøvd det trådstarteren "går god" for?

mvh Bergen Dørk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...