Nikkas21 Startet 13.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2008 Skulle vaske plast båten min hin dagen og brukte et effektivt stoff kalt universalstein. Den Fjernet grønske og alger kjapt og greit, så nå er den hvit og fin. Kjøpte den på en messe og selgeren sa jeg kunne bestille mer på www.biocleaner.no Boksen så hver fall slik ut...andre som har prøvd denne...??? Jeg har alltid brukt HUGOS før, men d er d slutt på =) Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 13.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2008 Hadde dette vært ditt innlegg nr 248 hadde det vel vært greit. Dette hører nok ikke hjemme i åpent forum. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Lars Hansen Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 (redigert) Hyggelig måte å ønske et nytt medlem velkommen på... Hva er egentlig feil med postingen? Mener du at jo flere inlegg du har skrevet, flere rettigheter har du? Redigert 14.Mai.2008 av larshans1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 (redigert) Når første innlegg til en person er reklame for et produkt, er det ofte egen-reklame. Derfor er jeg nesten alltid skeptisk til reklame for produkter i første innlegg en person har. Hadde vedkommende hatt 243 innlegg først (av nyttig karakter), og vedkommende så hadde kommet med en slik uttalelse, hadde det gitt vedkommende større troverdighet. Jeg antar at det er det Whistler sikter til. Kan godt være at produktet er godt, og det kan godt være at vedkommende er uhildet, men det ser mistenkelig ut slik som her. Redigert 14.Mai.2008 av psolse02 (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Whistler Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Mener du at jo flere inlegg du har skrevet, flere rettigheter har du? Nei det mener jeg så absolutt ikke. Jeg mener at når et nytt medlem poster en produktanbefaling som sitt første innlegg, og det linkes til en web-shop så er det vel rimelig grunn til å anta at vedkommede har økonomiske interesser. For all del, jeg kan ta feil, men det hadde tatt seg bedre ut om dette var en del av en annen tråd, eller et innlegg fra en person med litt fartstid. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Lars Hansen Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Jaja, skjønner hva dere mener, men synes dere dømmer litt raskt jeg da... Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Makan til tullprat! Jeg synes det er forkastelig å forhåndsdømme folk på en slik måte! Det burde dere holde dere for gode for! Jeg skal vaske båten min en eller annen gang, og setter stor pris på slike anbefalinger. En annen ting er at folk ofte anbefaler et prodkt de har god erfaring med. Det er alltid nyttig, også kommer det spørsmål etterpå om hvor man får tak i sakene. Synes nye medlemmer skal taes imot på en hyggeligere måte enn dette! Kanskje var dette første og siste innlegg fra trådstarter?? Og hvorfor er det ingen som setter et kritrisk spørsmål rundt måten andre bruker dette foraet til, som kun driver ren reklame for sine produkter. Skal ikke nevne navn, jeg driver forresten også et båtfirma, men ønsker ikke å snikmarkedsføre det på slike måter. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Vet om flere i havna som aldri har vært innom dette forum,men har hatt båter lengre enn de fleste her.De brukes ofte av oss andre til stor hjelp.Så skulle da en med over 40 års fartstid logge seg inn her og det første innlegget var ett tips om hva som har funket for de blitt sett på som negativt.........nei. Det er vel opp til hver og en av oss å vurdere uten å komme med slike negative synspunkter,spesielt til de som er her for første gang. Velkommen Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 La oss iallefall snu dette til noe nyttig: Hva bruker dere til å rengjøre båten? Jeg stod akkurat og så på båten her i helgen og ser en del svarte striper av skit mv, som det trengs noe virkningsfullt for å få bort. Vet at det finnes mange ferdige sett på båtbutikkene; men det koster ofte flesk. Hva med Zalo, Jif og vanlige vaskemiddel? Holder det? Hvis det er noe som en ikke får vekk; hva er neste steg? Kan en gjøre som med bilen: Først en dyprens og deretter polering, eller hur? Nå tenker jeg ikke bare på skroget men overbygget, dollbordene o.l. Noen som har prøvd det trådstarteren "går god" for? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Whistler Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Mange her som har prøvd det. Gjør et søk på universalstein i åpent forum. Skulle jeg ta feil i min post skal jeg være den første til å beklage. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.