Jump to content

Er seilprisene blitt 50% høyere på under to år?

Maika

Recommended Posts

Og like velholden etter så mange år. Noe klinger her i bakhue fra flerskrogs klubben. Har du bilder innenfra som du kan legge ut. Hørte at Granum bygde, men var ikke klar over at han fullførte prosjektet. Har nok gått meg hus forbi i medlemsbladet dersom denne ble omtalt.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Ikke like velholden, men den ble tatt utvendig før jeg kjøpte den. Riktignok ikke godt nok, så jeg skal få fikset noe dårlig lakkjobb til sommeren, men den har holdt seg veldig bra ja.

Jeg mener Vidar sa han gikk opp for penger underveis, så han endte opp med å gjøre den ferdig for en annen.

Har mye bilder, men det meste er med kona på, og det ville ikke vært så populært å legge ut.

Skal se hva jeg kan finne.

Mener at den har 45kvm storseil, og at forseilet som revnet var på 25kvm, men det skal jeg bestille større. Den fikk ny rigg etter et mastebrekk før jeg kjøpte den, og den tåler mye.

PS. Opprinnelig hadde den masten helt bak ved styreposisjonen, men det viste seg å ikke ha noen spesielt bra effekt, og "forseilet" var vistnok litt mye å håndtere.

1980__gamle_graciosa_4.jpg

Fruen er i dag tilbake på Hvaler.

Opprinnelig hadde den masten helt bak ved styreposisjonen....

Ja det ble forsøkt med en del katter, og noen hadde vellykket effekt med denne plasseringen. En bør helst dele opp duken i to, helst tre, dersom en velger denne løsningen. Dagevis i pasaten er jo den plasseringen utmerket. Det er din som ligger ytterst i bildet ? Og der er jo en tri også. Dere har nok et bra miljø på dine kanter. Her oppe hos oss går de bare å drømmer om katter :smiley:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Eller du kan kjøpe i østen til en brøkdel av prisen... Jeg har nå fått min gennaker fra den fargebildet seilmakeren hos Fareastsails.com. Har pt ikke hatt den oppe så hva angår kvalitet vet jeg ikke, men som du skjønner, den ble ikke grønn som avtalt med blå. :lol:

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...