Donzi Startet 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2008 (redigert) Tittel sier det meste. Er så sykt lei av de utrolig stygge og sjeleløse båter, så vær så snill å kom med tips til båter mellom 16 og 22 fot som er FINE og har innenbordsmotor. Stikkordet her er DONZI! De gamle Donziene er så sykt geniale, men det virker som det nesten er bare de som har skjønt det, og det er vel derfor det ikke finnes noen til salgs, og hvis de er det koster de skjorta! SÅ KOM MED TIPS (før jeg blir desperat og kjøper meg en clipper 2100 :D ) Redigert 14.Mai.2008 av Donzi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Hva med å slenge inn et bilde av ca. sånn du ønsker deg? Prisramme? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Donzi Svart 14.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 En del donzi her men også en chris craft (ja det er treverk, men den ser steike bra ut) Gammel, glassfiber, innenbords, fin. Pris er ikke så viktig for tipsene, men båten bør ligge i underkant av 100.000. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Vakkert.. er nok ikke mye sånt heromkring nei.. kanskje Sverige? Jeg var på leiting etter en spesiell MasterCraft modell for et par år sia og søkte da gjennom Europa. Litt sydover er markedet langt større og siden det er innafor EU skal det ikke være vanskelig å importere heller.. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Donzi Svart 14.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Lå en Donzi 16 i sverige til 150.000 for en stund tilbake. Skulle gjerne finni en som er litt billigere/dårligere stand da jeg er "nevenyttig".7 Ender vel med at jeg ikke finner noe jeg liker og sparer til en ny Donzi. Hater fjerne drømmer Sitér dette innlegget Link to post
Donzi Svart 15.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 Ingen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Det ligger flere til salgs i Norge ! Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Jeg fåreslår en Nidelv18, det er romslige skuter på bare 18 fot. Rundsitter, bord, 2 stoler, plass til 8 i setene og 2 kan ligge i kabinen. Volvo B-21 motor som det finnes grusomt mange av, dermed er tilgjengligheten på deler enorm. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
ivar Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Hva med Draco 17? Burde være mulig å finne til en fornuftig pris. Hørte om noen som hadde puttet en 240HK V8 i en slik, flyttet visstnok godt på seg...! Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Donzi Svart 20.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Endte opp med en Donzi Classic 16 med inboard V8. Snart klar for sommeren :) Sitér dette innlegget Link to post
Dannyboy11 Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Den må da gå noe inne helve..? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.