biozide Svart 20.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2008 hehe...årets tabbe;) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Etter ni mnd pause er jeg igang igjen...gikk dønn lei i fjor . Om 2 uker skal motoren startes, da det eneste som mangler er en pakning(bestilt) hos kg trim i Sverige . Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 flott båt og et spennede prosjekt! ;) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2009 Mock-up av motoren: Snart Ferdig!! Noen pakninger igjen så er det start tid! mvh Jon Ivar Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 13.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Sånn...nå er motoren nesten klar. Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 21.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2009 Overhalingen komplett...tro det eller ei , men motoren startet på første drag med startgass:) Utrolig fornøyd med min første total renovering!!!! Jon Ivar Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 hvilken kam er dette? k-235 c det pleier å stå fks a - b - c - d - k eller r i enden på kammen og står det d så er det en d kam d kam er vel org båtkam Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
tb55 Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 Men båten, er ikke det en HERWA ? Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 22.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 (redigert) Nja...kan ikke si jeg har sett en Herwa med samme skrog og overbygg...googlet masse for å finne en identisk , men nei...Herwa 18 tour og fjord 18 tour ligner ikke. Kanskje det er en Wester replica. Redigert 22.Mai.2009 av biozide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 22.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2009 (redigert) Denne minnet meg mye om min gamle Wester 18 fot fra 80 tallet, bortsett fra at jeg hadde utenbordsmotor. Frontrute -sideruter er omtrent identisk. (Samt styrekonsoll.) Redigert 22.Mai.2009 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 24.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2009 (redigert) Heisann!! I går var en fin dag for en test av min "nye" AQ130;-) En hockey-kølle kan brukes til mangt...eksos stag Som ei klokke!! På gården til mormor Gode gamle traktoren:) En liten lekasje...lett match!! Redigert 24.Mai.2009 av biozide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 27.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 (redigert) Hei Merket alle platene så jeg ikke går surr i malene Ut med de gamle får så å vaske hele skroget med noe hissige greier som tar all møkk!! Etter at jeg rev ut all EL-ROT!! og rensket båten lurer jeg på om de som hadde båten før meg kunne greid å bygge en fuglekasse, makan til makkverk!!! Dette er malen jeg skal bygge etter( lik båt) Før jeg rev ut alt! Redigert 27.Mai.2009 av biozide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Reserfjord Svart 29.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2009 ohoi! Dette var et spennende prosjekt! Lykke til videre! Gleder meg til å se fortsettelsen! Reserfjord Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 3.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2009 (redigert) På med topcoat etter en kraftig vask!! Redigert 3.Juni.2009 av biozide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.