Jump to content

Klar for 5000nm seiltur.

Gnisten

Recommended Posts

Si meg, eier du ikke følelser for din arbeidsgiver og hans ve og vel? Og dine kolleger? Kan fort bli en HMS sak av dette!

Er litt ensomt å være den eneste som har www.baatplassen.no som startside på jobb, skjønner du.

Men bare vær slik, du. Så kan du se hvor mange venner du får?

Mvh,

Kjell.

LA3939 har endret brukernavn

Status Quo her. Måtte bytte hotell fra Tropic Cay Resort til Sheraton. En liten oppgradering kan man si. Siden den er Memorial Days og langhelg her borte, så blir det nok ikke noen avgang før ut i neste uke.... Men, men man får vel slite seg igjennom strandliv og kalde Budweisere... :cheers:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

Skal jeg gjøre Erik. Ad. sigarer og røyk ellers så tror jeg ikke det blir noe problem. De gikk tom siste atlanterhavskryssingen og da ble det harde tak ombord! :discuss:

Tenkte jeg skulle ut å gå litt og ta bilder av noen usannsynlig svære tupperwarebåter som ligger i nærheten her. Ekspertisen på forumet kan jo fortelle hvilke merker osv det er. Jeg har ikke sett slike før.... :eek::cool:

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

• 3 uker senere...

Angrepet av pirater i Karibia

Mye man må passe seg for når man er på jordomseling :sailing:

Redigert av submiss (see edit history)

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...