Gnisten Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2008 (redigert) En liten oppdatering fra Fort Lauderdale. Båten er fremdeles på land! Verftet har ikke gjort det de har lovet å gjøre. Det er derfor et særdeles ulykkelig mannskap som må fordrive tiden i Miami og omengn. Livet er fryktelig. Redigert 22.Mai.2008 av Gnisten (see edit history) Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Kjell E Svart 22.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2008 Life`s a bitch, eh? Du får heller komme hjemom en snartur og jobbe litt? Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Gnisten Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2008 No way! Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Kjell E Svart 22.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2008 Si meg, eier du ikke følelser for din arbeidsgiver og hans ve og vel? Og dine kolleger? Kan fort bli en HMS sak av dette! Er litt ensomt å være den eneste som har www.baatplassen.no som startside på jobb, skjønner du. Men bare vær slik, du. Så kan du se hvor mange venner du får? Mvh, Kjell. Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
MajorAndy Svart 22.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2008 Jeg kan anbefale en Frozen Margaritha på Clevelanders på Ocean Drive, South Beach. Andy Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Status Quo her. Måtte bytte hotell fra Tropic Cay Resort til Sheraton. En liten oppgradering kan man si. Siden den er Memorial Days og langhelg her borte, så blir det nok ikke noen avgang før ut i neste uke.... Men, men man får vel slite seg igjennom strandliv og kalde Budweisere... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Mariell Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Ja det maa vaere slitsomt Angaaende Budweiser: Vet dere likheten mellom Budweiser og det aa elske i en kano. "Fucking close to water". Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Erik Svart 24.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2008 Du får hilse Svein. Var mannskap fra Skagen til Stavanger da vi hentet en annen tupperwarebåt for noen Sommre siden. Pass på å ta med nok Sigarer da Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Gnisten Svart 24.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2008 Skal jeg gjøre Erik. Ad. sigarer og røyk ellers så tror jeg ikke det blir noe problem. De gikk tom siste atlanterhavskryssingen og da ble det harde tak ombord! Tenkte jeg skulle ut å gå litt og ta bilder av noen usannsynlig svære tupperwarebåter som ligger i nærheten her. Ekspertisen på forumet kan jo fortelle hvilke merker osv det er. Jeg har ikke sett slike før.... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Gnisten Svart 24.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2008 Noen bilder fra en av "Interstate Waterways" her i Ft.Lauderdale. Fikk dessverre ikke tatt noen bilder av de virkelige sværingene, men noen av de duger da. Noen som vet hvilke båter dette er? Likte likevel best navnet til denne : Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Mouche Svart 24.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2008 Noen bilder fra en av "Interstate Waterways" her i Ft.Lauderdale. Da jeg bodde i Ft. Lauderdale på 80-tallet så het det Intracoastal Waterwas - har det byttet navn? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Gnisten Svart 24.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2008 Du har helt rett Mouche. Heter det fremdeles. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
submiss Svart 14.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2008 (redigert) Angrepet av pirater i Karibia Mye man må passe seg for når man er på jordomseling Redigert 14.Juni.2008 av submiss (see edit history) Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Seilaren Svart 14.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2008 Dette får vi nok høre mer om senere tenker jeg.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Gnisten Svart 16.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 Kanskje det, men ikke fra meg Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.