Jump to content

Boss MR1420W stereo, hvordan koble til 12V?


stian-

Recommended Posts

Har gått i fella selv fra tid til annen. Dette hender selv om jeg er utdannet elektroniker/service tekniker og en del års erfaring med kabler som fører + og - :crazy:

 

Mine feil har som regel vert at man blir for selvsikker for at man "er jo fagmann og gjør ikke feil" Dett har jeg etter tidens tann erfart at man må bite i seg.

 

Siste gang med samme problem som trådstarter. Stereoen fikk sikringene til å ryke i sikringspanelet. :headbang:

 

Dette sjedde gang på gang, kontrollerte koblingene til spiller og panel, samma f... sikringen røk.

 

Etter en del feilsøking fant jeg feilen, en kobling som var vanskeligt tilgjengelig som JEG VAR 100% SIKKER PÅ IKKE VAR FEILKILDE. Denne hadde grunnet tilgangen under kobling fått byttet om + og -. :lol: :lol: :lol: :lol:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

  • 3 år senere...

Har ein Boss MR1400, som eg no ikkje får til å slå på lenger, og håpar at nokon av ekspertane her kanskje kan stille ein diagnose med tilhøyrande "kur" :smiley: .

 

Spelaren var kopla opp med riktig polaritet frå første stund. Den raude + leidningen vart forsynt via tenningsnøkkel. Forutan 7,5 amp sikringa bak på spelaren, var den gule + leidningen sikra med ei 7,5 amp sikring. Den raude var utan sikring.

 

Ut på hausten når båten var komt på land, og motor skulle vinterkonserverast fekk eg ikkje start på motoren (viste seg å ikkje vere gnist pga. ei kortsluttning til jord), og pga. det vart det ein god del vriing på tenningsnøkkelen. Veit ikkje om det skuldast den elektriske feilen i motoren, eller defekt/dårleg kontakt i tenningsnøkkel, men det som skjedde var iallfall at var iallfall at når eg prøvte å få start på motoren så slo stereoen seg fort på og av fleire gongar etter kvarandre. Etter dette har den ikkje ville slå seg på.

 

Det er ingen sikringar som har gått (har målt dei), og når eg tar av frontdisplayet så blinkar det ei raud diode, som indikerar at den får straum. Denne dioda blinkar forøvrig òg sjølv om sikringa bak på spelaren er tatt ut. Har prøvt å trykke på reset-knappen (som er det bruksanvisninga sei ein skal gjere med eit slikt problem :rolleyes: ) men ikkje noko endring. Har no fjerna spelaren i frå båten og rigga den opp med ei straumforsyning frå ein PC, men ikkje noko endring. Er vel derfor sannsynleg at det er noko som er svidd av inni spelaren, men kva? Og er det sannsynleg at eg kan fikse det sjølv?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Har no opna opp stereoen, og trur eg har lokalisert skadeområdet. På bilete nedanfor ser ein nokre brente printbaner nederst i bilete. Nede heilt til høgre er det berre litt svidd, altså framleis kontakt, medan i området til venstre for dette er det brudd.

 

dscf0290__med_teikning_1.jpg

 

På bilete over har eg teikna på nokre pluss- (raudt) og minusteikn (svart) slik eg meiner polariteten skal vere når alt er i orden (målt motstand med multimeter når alt er "kaldt" og utan straum". På bilete under har eg sett pluss og minusteikn slik det faktisk er med spenning på.

 

dscf0290__med_teikning_2i.jpg

 

Det er ved den oransje streken over eg meiner det er ei kortsluttning, eller at det skjer noko som det ikkje skal. Det er ein svart sylindrisk kondensator på oppsida av desse loddepunkta. Utan spenning på så måler eg ei motstand rundt 550 ohm gjennom kondensatoren den eine vegen, men snur eg pinnane på multimeteret måler eg ein motstanden opp mot uendeleg. Med spenning på er det meir eller mindre full leiing igjennom her (så lav motstand at multimeteret lager pipelyd).

 

Nokon som får noko fornuftig ut av dette? For meg verkar det som om denne sylindriske kondensatoren er kaputt, slik at det går straum igjennom den, og dette har skapt kortslutning som har svidd av printbanene lenger til høgre i bilete.

 

 

Er det då berre å fjerne/erstatte denne kondensatoren, eller er det sannsynleg at feilen ligg ein annan stad? Finn ingen andre plassar på kortet der det ser svidd/øydelagt ut...

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...