Jump to content

Hvordan lage en utligger til brygge?

SkipsrederGranli

Recommended Posts

Er det noen som kan gi meg noen gode tips på hvordan jeg kan lage en enkel, billig gangbar utligger til en brygge? Vi ligger to båter ved brygga og må pr i dag gå ombord i baugen.... dette er noe tungvint og vi tenkte å lage en utligger mellom båtene.... Hva er feks greit å bruke til pongtong som er billig?

Alle tips og erfaringer mottas med takk :) Gjerne med bilde hvis dere vet om noen hjemmelagde slike :)

:cheers:

Vi driver og snekrer en flåte til bruk ved renovering av brygga og utsetting av nye bryggestolper ved surre kjetting og en planke- og hoppe på den i 3 timers-metoden. En liten bunke impregnert treverk av solid dimensjon og isoporplater liggende inni en kasse av treverk gjør vel jobben? Festesystemer for brygga har jeg ikke peiling på men det går vel an å få tak i noe så man kan heise opp utliggeren om vinteren. :smash:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...