beauty of aqua Startet 15.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2008 når jeg gir full gass i ca 30 sekunder så kommer det opp en alarm på unormal drifttilstand,selvom om motoren går normalt. slukker jeg motoren og starter på nytt er alarmen vekke. går helt fint og kjøre opp til ca 300 omr. under normalt,men altså 30 sekunder med max turtall,så går alarmen. noen som kan tenke seg hva dette kommer av?? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Brutus Svart 15.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 Og kontrollstråle er ok. Impeller ok? Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 15.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 Det kan være en alarm hvis du har en restriksjon i drivstofftilførselen din. Har iallefall den alarmen på 2t forgasser, mener den er på ficht og. Er det check engine lampen og et konstant langt pip? Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 15.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 impeller er ok,og kontrollstrålen er fin. det er ett konstant langt pip som du sier ja. hva mener du med restriksjon i drivstoff tilførselen? dette ble noe avansert for meg.. det høres vel fornufig ut at den kansje får for lite fuel iom. at dette bare skjer på topp turtall? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
wilma Svart 15.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 Kontakt en Evinrude forhandler og få lest av minne på motoren. Det er faktisk ganske mange forskjellige feil som kan trigge check engine lampen. Alternativt gjør som meg, kjøp diagnosekabel og programvare til motoren, f.eks på ebay. Fungerer bra, men du må ha en bærbar pc med com port. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Er slik programvare å få tak i for eTec-motorer også?? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.