baatsman Startet 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2008 Under en seiltur vred Fulexen seg. Dvs at innhaleren havnet nesten 180`rundt. Det er en strammeskrue(torx) under som sikkert er litt for løs. Hvor mye bør jeg stramme? Strammer du for hardt for du ikke seilet inn igjen. Har noen andre opplevd dette?. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
arkmarin Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Du strammer slik at du er sikker på at den sitter. I tillegg ville jeg brukt Locktight på den, slik at den ikke løsner så lett. Har nettopp festet min egen. Den var blitt vridd etter at masta var nede i vinter. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Sun Flyer Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Akkurat den skruen kan du stramme veldig hardt. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.