blycher Startet 16.Mai.2008 Del på Facebook Startet 16.Mai.2008 Heisann,lurte bare på om det er noen som vet hva tomgangsturtallet skal vere på denne motoren Jeg kan justere den helt ned til 500 omdr men da rister den endel,legger jeg den på 800 går den veldig fint. Det er jo sluregir på denne og er derfor redd for å skade det ved for høy tomgang.Men er egentlig 800 for høyt? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 16.Mai.2008 Del på Facebook Svart 16.Mai.2008 Du kan bare justere denne tilder den rister minst holder dette.Spurte om dette hos forhandler for en stund siden selv lykke til.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
blycher Svart 17.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2008 Du kan bare justere denne tilder den rister minst holder dette.Spurte om dette hos forhandler for en stund siden selv lykke til.MvhBjørn Ok takker så meget da legger jeg den på 800omdr +-50omdr Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.