buerjr Startet 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2008 har et problem! har fått ny m,otor ogås må jeg feste strømkablene til dømannen i motoren! har funnet en ledning men finenr ikke den andre! neon som ha et bilde elle rnoe jeg kna se etter? trenger det fort. det haster litt skjønner dere!! på forhånd tusen takk for svar!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bawaria Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Svart til jord vit til cdi Sitér dette innlegget Link to post
buerjr Svart 16.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 takk, men er svart til hvilken som helst skrue nesten da?:S kan det være noen andre på den? takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
buerjr Svart 16.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 på den svarte tenkte jeg på! Sitér dette innlegget Link to post
Bawaria Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Teoretiskt ja men det er ofte flere svarte montert på 6mm skrue, der kan du ihverfall sette den. Sitér dette innlegget Link to post
buerjr Svart 17.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2008 ok tusen tak! da fikser jeg dette i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.