Rastløs Startet 17.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2008 Tanken om et friår har vært der lenge. Etterhvert begynner vel egentlig det finansielle også å komme på plass. Jeg tenkete imidlertid at jeg skulle prøve meg frem litt før jeg tar det store steget. Slik dukket tanken opp om å melde seg som mannskap på den årlige ARC regattaen fra Gran Canaria til Karibia. Finnes det noen mannskapsbørs for denne regattan noe sted ? - Tenkte rett og slett å bruke 4 uker av ferien i år til å være med på dette, for å se om egentlig jordomseiling egentlig er det helt store. ( Har jo hatt seilferier både i karibia og Norge, men aldri over en uke så....) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 17.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2008 Jeg har ikke noen URL, men det finnes egne sider for ARC. Du finner det sikkert ved å søke litt på google Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 17.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2008 (redigert) For ARC: http://forums.worldcruising.com/ Mer generelle (norske): KNS Sorgenfri Fjordsailing Redigert 17.Mai.2008 av Tempest (see edit history) Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.