eysteind Startet 17.Mai.2008 Del på Facebook Startet 17.Mai.2008 Hei! Noen som vet om det finnes "universal" støtteben for montering under badeplattform? Tenker på en type med U-profil på skroget og plattform slik at vinkel kan justeres. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 17.Mai.2008 Del på Facebook Svart 17.Mai.2008 Jeg forstår spørsmålet. Jeg har utført operasjonen selv på nåværende båt. Jeg mener at det mest effektive og hensiktsmessige er å få tak i et syrefast rør med brukbar dimensjon, og deretter i skustikke presse den ene enden av røret flat og borre hull for gjennomgående bolt. Mens røret står i skrustikka kan du bende røret 45 grader. Deretter måler du avstannd til badeplattform. Legger til ca 3 cm for gjennomgående bolt. Kutter røret, presser siste 3 cm av røret, bender ca 45 grader, borrer hull for bolt. Dermed har du førsteklasses støtte for badeplattform. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 17.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2008 Ikke dum ide! Hvor tykke rør trenger eg? Badeplattformen er igrunn godt avstivet og i tillegg skal den boltes "oppover" i kasser som er støypt fast. Holder vanlig rekkerør tror dere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.