Grizzly Startet 17.Mai.2008 Del på Facebook Startet 17.Mai.2008 Vurderer å kaste meg på et VHF-kurs så fort som mulig. Noen som vet om kurs i Osloområdet i den nærmeste fremtid? Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 18.Mai.2008 Del på Facebook Svart 18.Mai.2008 Gå inn på sidene til Sjøassistanse, der finner du en del tips om prøven. Du finner og hvem du kan kontakte med spørsmål om kurs. Sjøassistanse Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 18.Mai.2008 Del på Facebook Svart 18.Mai.2008 Fra maritim rado: Oversikt kursarrangører Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Grizzly Svart 18.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2008 Taker. Dette er hva jeg trenger Sitér dette innlegget Link to post
Båtmann i Bergen Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Hei. Sjøassistanse har tilbud om VHF pensumgjennomgang og eksamen (alt på en dag). Lørdag 31.mai i Oslo Sted: Teknisk museum Tid: 1100 - 1600 Alle er velkommen, men du må få tilsendt bekreftet plass/påmelding. Du finner all info på : www.sjoassistanse.no Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Meldte meg på i dag og det er flere plasser i Oslo Lørdag 31 Mai. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.