Jump to content

Waypoint's fra Stavanger til Trondheim Navionics kart

xbox

Recommended Posts

................Jeg bruker Raymarine E120 med Navionics kart.................
Jeg anbefaler deg å laste ned Raytech RNS v. 6.0 og gå gjennom seilasen din. Her kan du svært effektivt legge inn alle de veipunktene du kan tenke deg. Jeg pleier under seilasen hver kveld å legge opp minst tre alternative seilaser med dette programmet. Veipunktene overføres svært kjapt til E120 via seatalk high speed kommunikasjonssystemet.
Jeg anbefaler deg å laste ned Raytech RNS v. 6.0 og gå gjennom seilasen din. Her kan du svært effektivt legge inn alle de veipunktene du kan tenke deg. Jeg pleier under seilasen hver kveld å legge opp minst tre alternative seilaser med dette programmet. Veipunktene overføres svært kjapt til E120 via seatalk high speed kommunikasjonssystemet.

Det er vanskelig å velge vei, så jeg tenkte ,om noen har tatt turen før meg så kunne jeg ha brukt disse rutene til å bygge videre på.

Skulle gjerne hatt Raytech fullversjon, men synes 7000,- kr er for mye når jeg allerede har plotter, gps og kart.

Har clonet bilde fra plotteren ned til TV under dekk, men det kreves et tastatur til 6000,- kr for kunne betjene plotteren.

Så det blir nok Raytech med tiden.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...