xbox Startet 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2008 Hei Skal ta turen fra Stavanger til Trondheim i sommer. Er det noen som har plottet en grei rute for denne turen?. Er det noen som kunne tenke seg å dele disse. Er det noen plass på nettet hvor det ligger ruteforslag med waypoint's? Jeg bruker Raymarine E120 med Navionics kart. Har seilbåt med mast som ca 20 meter høy. Hilsen Xbox Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 (redigert) Kanskje du finner noe i denne tråden....... innlegg 11 og 6 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=12438 Kan det komme av at det er 18.mai...... ? Redigert 18.Mai.2008 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Send meg en IM med epost adressen din så kan du få Bergen - Bodø fra meg Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
roaldbj Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 ................Jeg bruker Raymarine E120 med Navionics kart.................Jeg anbefaler deg å laste ned Raytech RNS v. 6.0 og gå gjennom seilasen din. Her kan du svært effektivt legge inn alle de veipunktene du kan tenke deg. Jeg pleier under seilasen hver kveld å legge opp minst tre alternative seilaser med dette programmet. Veipunktene overføres svært kjapt til E120 via seatalk high speed kommunikasjonssystemet. Sitér dette innlegget Link to post
xbox Svart 18.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Kanskje du finner noe i denne tråden....... innlegg 11 og 6 Hvilken tråd sikter du til ?? Sitér dette innlegget Link to post
xbox Svart 18.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Jeg anbefaler deg å laste ned Raytech RNS v. 6.0 og gå gjennom seilasen din. Her kan du svært effektivt legge inn alle de veipunktene du kan tenke deg. Jeg pleier under seilasen hver kveld å legge opp minst tre alternative seilaser med dette programmet. Veipunktene overføres svært kjapt til E120 via seatalk high speed kommunikasjonssystemet. Det er vanskelig å velge vei, så jeg tenkte ,om noen har tatt turen før meg så kunne jeg ha brukt disse rutene til å bygge videre på. Skulle gjerne hatt Raytech fullversjon, men synes 7000,- kr er for mye når jeg allerede har plotter, gps og kart. Har clonet bilde fra plotteren ned til TV under dekk, men det kreves et tastatur til 6000,- kr for kunne betjene plotteren. Så det blir nok Raytech med tiden. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Send informasjon om etappene dine. Jeg tror at mange vil hjelpe med veipunkter nordover. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Hvilken tråd sikter du til ?? Hadde glemt å legge inn linken , men nå er den på plass Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.