Jump to content

Utsettingsramper i Trondheim kommune

bindaling

Recommended Posts

Hei,

Kanskje det er noen som har info om nye utsettingsramper i Trondheim kommune? Var i dag og tok en kikk på rampa i Ringvebukta. Skal denne rives?? Den er noe av det bedre jeg har sett. Med fjerning av sand, og grønske på betongen, går kanskje denne også til utsett på fjæra sjø?? Da er den i toppklasse etter mitt fattige forstand. Vi får håpe at Ringverampa ikke blir nedlagt. På flere plasser er tydelig konkurransen med bade- og aktivitetslivet i fjæra stor, men her ligger det jo store investeringer fra før.

mvh

Rampa på Ringve er vel ikke tilgjengelig for folk flest. Derimot er det ei rampe i Nidelva, men den er i ferd med å bli stengt/fjernet grunnet bygging av Nordre Avlastningsveg. Det skal imidlertid komme ei ny rampe lengre nede i Nidelvløpet omtrent på høyde med Titek/Dora. På langtidsplanene er det også planlagt ei rampe ved Skansen.

Takk for mange svar.

Ja, rampa i børsa har jeg brukt en gang iblant. I Trondheim kommune derimot, føler jeg meg ikke trygg på noen tilgjengelige rampe. Båtforeninga hadde ingen info om den nye rampa som skal bygges utenfor titek. Innbiller meg at den er lik ille m.h.t. strøm som eksisterende rampe ved Nidelva. Jeg forventer en 6-stjerners rampe eller to i det store Grillstadprosjektet, men det tar nok lang tid.

mvh

Hei igjen! Da fant jeg tråden som var svært lik. Takk for info ok67 og helge!

Redigert av bindaling (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...