bindaling Startet 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2008 Hei, Kanskje det er noen som har info om nye utsettingsramper i Trondheim kommune? Var i dag og tok en kikk på rampa i Ringvebukta. Skal denne rives?? Den er noe av det bedre jeg har sett. Med fjerning av sand, og grønske på betongen, går kanskje denne også til utsett på fjæra sjø?? Da er den i toppklasse etter mitt fattige forstand. Vi får håpe at Ringverampa ikke blir nedlagt. På flere plasser er tydelig konkurransen med bade- og aktivitetslivet i fjæra stor, men her ligger det jo store investeringer fra før. mvh Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Rampa på Ringve er vel ikke tilgjengelig for folk flest. Derimot er det ei rampe i Nidelva, men den er i ferd med å bli stengt/fjernet grunnet bygging av Nordre Avlastningsveg. Det skal imidlertid komme ei ny rampe lengre nede i Nidelvløpet omtrent på høyde med Titek/Dora. På langtidsplanene er det også planlagt ei rampe ved Skansen. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Vet ikke om det er til noe hjelp, men det er en "utsettingsrampe" del i hver avdeling av Havneforumet. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Det er også en rampe på Børsa.. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
bindaling Svart 18.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 (redigert) Takk for mange svar. Ja, rampa i børsa har jeg brukt en gang iblant. I Trondheim kommune derimot, føler jeg meg ikke trygg på noen tilgjengelige rampe. Båtforeninga hadde ingen info om den nye rampa som skal bygges utenfor titek. Innbiller meg at den er lik ille m.h.t. strøm som eksisterende rampe ved Nidelva. Jeg forventer en 6-stjerners rampe eller to i det store Grillstadprosjektet, men det tar nok lang tid. mvh Hei igjen! Da fant jeg tråden som var svært lik. Takk for info ok67 og helge! Redigert 18.Mai.2008 av bindaling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.