Hilmar 2 Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Er det ikke Ugland IT som lager båtsportskartene nå? Reklame på slike kart høres bare teit ut, nei det syntes jeg ikke noe om. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
BigRevi Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Det man kunne trengt er en komplett marinisert Michelin guide med de beste havnemulighetene og best service osv. ( hvis det ikke finnes allerede da) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Hva med Den Norske Los? DNL sammen med havneboka fra NSSR mener jeg dekker behovet. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Jeg betaler gjerne ekstra for "reklamefrie kart" Hvorfor betale ekstra, når vi allerede betaler en god nok pris for reklamefrie kart. Des oftere vi sender ut slike signaler des oftere lytter produsentene. Så la oss slippe slike kommentarer. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
TideRace Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 (redigert) Hvorfor betale ekstra, når vi allerede betaler en god nok pris for reklamefrie kart. Det er vel naivt å tro at kartene skulle bli rimerligere med reklame? Jeg har svært liten tro på at dette vil komme kundene til gode i et marked hvor papirkartprodusentene nærmest har monopol. HOLD SJØKARTET RENT! Redigert 18.Mai.2008 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 MEN, du kan laste ned kartet gratis på hjemmesidene deres her!; http://www.havnelosen.no/images/stories/ha...itetskart07.pdf Der var det ja, samme kart som jeg har Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
bliss X Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Jeg betaler gjerne ekstra for "reklamefrie kart" Samme her. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 19.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2008 Det er vel naivt å tro at kartene skulle bli rimerligere med reklame?HOLD SJØKARTET RENT! Er det jeg som oppfattes som naiv . Når noen ønsker å betale ekstra (mer enn i dag, betyr dette vist) for å slippe reklame, så sender vi ut signaler om at vi er villige til å betale mer enn dagens priser for å slippe reklame. Kartene er vel dyre nok som de er og fortjenesten er høy hos produsentene. Nei takk til reklame i kartene og nei takk til dyrere kart. Dette kan vel ikke misforstås Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
bliss X Svart 19.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2008 Nå er det vel ingen som ønsker seg dyrere kart da, men ... Heldigvis finnes det alternativer til båtsportkartene Sitér dette innlegget Link to post
sandman1 Svart 19.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2008 Nei... Sitér dette innlegget KnutS "It's dark and we're wearing sunglasses" Link to post
Mulligan Svart 19.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2008 Hadde det dukket opp reklame for Bavaria på kartmaskina mi, så hadde den gått over rekka. Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 19.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2008 Tviler ikke! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 19.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2008 Dette måtte vært noe for Garmin, Raymarine etc: Gratis elektroniske kart med 5 minutters remklamepause hvert 30. minutt Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 21.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2008 Det hadde jo væørt helt topp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.