Jump to content

trailerkrok-flytting


melrakke

Recommended Posts

Ny innfesting av trailerkrok.

 

Rana`en er ute av låven. Er det noen som har forslag til korleis ein må forsterke innfestinga til ny trailerkrok.

Kroken idag sitter for høgt i forhold til vinsjen og ny må borast inn lenger nede. Bilda viser slik det er nå, og det ser ut som er

plastra (rektig uttrykk?) på ein forsterkning bak til dagens krok. Bør ein støype/lime inn metall, eller er det nok med ein bit av kryssfiner ? Bør ein forsterke før ein støyper inn nevnte metall/finer bit ?

Kor lagt ut til sidene bør ein gå med ny matte ? Kor mange lag? Må vel kunne bruke epoxy til dette ? Det er rimleg greitt å komme til på baksida der ny krok blir montert.

Meiner båt/motor vil vege rundt 1200 kg, og er etter det eg forstår solid bygd.

Båtplassen vår er idag opptatt av ein BEVER 470, som er greiare å bruke for jentene, men det kunne være moro å bruke Rana`en til litt lengre turar, både på sjøen og på større fjellvatn.

Har søkt på forumet, men funne lite om (solid) innfesting av trailerkrok. Kan også lite om glassfiber/styrke, men har sett at det er stor kunnskap om alt som gjelder båt på forumet :smash: , og at det er imponerande flinke folk som er aktive her.

 

Mvh Halvor

 

bilde_057.jpg

bilde_060.jpg

bilde_064.jpg

Link to post

Takker for svar. Trudde "tårnet" var originalt, men skal undersøke dette med Tredal. Kjøpt hengeren brukt.

Har vært inne på tanken å lage lenger tårn, kan også sveise sjølv, og har og sikkert det jernet som er nødvendig. (Dette blir liksom meir mitt område) Men kva med kraft x arm ? Vil ein ikkje utsette innfestinga på hengeren for for store krefter ? Kan naturlegvis lage et skråspenn framover, men......

og vil ikkje båten også bli lettare å dra opp med eit lågare feste, eller er dette bare noko eg innbiller meg ? :rolleyes:

Link to post

Mulig du kan finne ut om tårnet er originalt ved å se på websiden til tredal.

Skal det bli effektivt trekk bør feste i båten ikke være høyere enn winch'en. Og da må tårnet gjøres veldig mye høyere.

Ville heller montert et ekstra feste lenger ned på baugen. Ikke bruk finér, fyll heller opp "V'en" med langtrådig glassfibersparkel. Slip første vekk topcoat'en i det området som blir dekket av sparkel.

Link to post

Ingar

 

Det stemmer med den vesle klossen Ingar. Eg forstår deg slik at det er meir påkjenning under fortøyning enn ved opptak. Trur eg skjønner meir av størrelsene på kreftene det da her er snakk om. Takk skal du ha.

 

Nils 1

 

Takk for gode ord om båten. Synest sjølv at båten er fin. Har stått på låven i 5 år. Kom over denne rett etter den var lagt ut til salg, kjøpte den tvert.

Har aldri hatt den på vatnet, men har ein 2t. 90 hk som skal monterast på den. Båten hadde gått med ein 60 hk. siden den var ny, den motren blir nå bruka på Bever`n Burde vel vært ein firetakter på Rana`en, men da tida ikkje strekker til den store bruken av båt, er bensinutgiftene små. Båten er gammal den, frå 1985, og etter det eg fekk opplyst ein demo. båt som Rana Båt reiste rundt med. På bilde eg har sett av seinare årsmodeller, er dette skroget litt forskjellig, 3 bordganger mot 2 på seinare modeller. Den er heller ikkje heilt lik under. Det er ikkje sjølvlensande dekk, men full ståhøgde under kalesja.

Når kalesja er på blir båten faktisk vakker den, he-he.

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...