phrode Startet 18.Mai.2008 Del på Facebook Startet 18.Mai.2008 Handlet meg en billig liten 13 fot's jolle med en 25hk på, men alt er ikke som det skal. Det kommer en del vann i dobbelbunnen etter noen timer kjøring (har den kun på henger når den ikke er i bruk). Fant 2 små hull i baugen som jeg har tettet, men fremdeles kommer det noe vann inn. Har fyllt vann i hele dobbelbunnen for å se om det kommer ut noen vei, men etter tettingen forran ser det ok ut. Men fyller jeg vann i båten så kommer det fort inn noen liter hvis jeg lar det stå over 24t. Har ikke synlige hull eller lign, men det er jo noen sprekker her å der i coaten... Noen tips til hva jeg kan gjøre Takker for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 18.Mai.2008 Del på Facebook Svart 18.Mai.2008 du kan prøve å blåse inn trykkluft, da vil du høre hvor lufte pyser ut. Men det forutsetter at du borrer et lite hull i gulvet, ev under et sete, og får en til å holde tett med en finger. du trenger bare et lite lite hull på noen mm, 2-3mm. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Hilmar 2 Svart 18.Mai.2008 Del på Facebook Svart 18.Mai.2008 Husk at det kan lekke i skruehull og bolter Er det kjøljern på båten? Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Frivakten Svart 18.Mai.2008 Del på Facebook Svart 18.Mai.2008 du kan prøve å blåse inn trykkluft, da vil du høre hvor lufte pyser ut. Men det forutsetter at du borrer et lite hull i gulvet, ev under et sete, og får en til å holde tett med en finger. du trenger bare et lite lite hull på noen mm, 2-3mm. Fyller du vann oppi båten også vil det være lettere å lokalisere hull (bobler). Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.