Fevik 23 Startet 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2008 Hei :) Har endelig fått kjøpt meg båt,og pusset opp det meste i løpet av vinter og vår...og da blir det jo til at man tar vekk en hel masse ting, og tror man husker hvor det skal stå et halvt år etterpå... :( Skjønner ikke mye av denne motoren,og nå er tiden inne for å få start på'n..og da lurer jeg... Det sitter vel en mekanisk pumpe på denne motoren..er det der dieselen skal inn...? Og returen skal gå fra toppen av dysa..? Eller omvendt...? Litt flaut å ikke skjønne det men.. Fint hvis noen kan svare meg på dette, og også prosedyren på å lufte anlegget.. Jeg hadde blitt veldig glad for hjelp, for nå nærmer det seg veldig sjøsetting :) Sitér dette innlegget Link to post
dixie 27 Svart 18.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Noen manualer Sitér dette innlegget Link to post
Fevik 23 Svart 18.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2008 Takk for det...! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.