bliss X Startet 19.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2004 Nå er det bare 20 dager igjen til årets første tur. Skal bli godt å komme på sjøen igjen Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 19.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2004 F...og, masse er planlagt men intet gjort Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Amorosa Svart 19.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2004 Nå er det bare 20 dager igjen til årets første tur. Skal bli godt å komme på sjøen igjen Uff da, skjønner . Har selv bare 15 timer igjen. Kl. 14.00 imorgen. Lastebilen som skal sette ut har allerede parkert ved siden av båten. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 19.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2004 16! Hvis jeg ikke er så heldig at jeg kommer ut før palmehelga. Det blir Horten eller noe sånt, i alle fall en storslagen feiring av at våren har kommet! Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 19.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2004 Oiiiiiiii, vi på Mjøsa får enda smøre oss med tollmodighet enda. Så i båthavne mi i Evjue på Toten i dag, det som manglet der var vann... :-) Så lenge vi Østlenninger vil ha strøm så blir Mjøsa tappet etter beste evne. Håper å få satt ut i mitten av Mai... Hebbe hilser... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
saga27 Svart 19.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2004 Skjønner jeg er priviligert her på Nordvestlandet. Båten er ute hele året og brukes nesten hver helg. Har hatt mange overnattingsturer allerede Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 20.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2004 Ikke bare på Nordvestlandet . . . også på Sørvestlandet bruker vi selvfølgelig båten hele sesongen - fra 01.01. til 31.12. Selv er jeg ute ved enhver anledning og årets første familietur var for et par uker siden. Etter som temperaturen de siste par dagene har vært oppe i 10-12 grader blir det sikkert en fin tur på sjøen denne helgen også. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sebaldus Svart 20.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2004 Nå er endelig den h.... isten forsvunnet så nå må det bli en båttur på meg også. I seilbåten gjenstår litt båtpuss. Innredningen skal oljes og noen teakdetaljer innkjøpt på biltema monteres! Kanskje blir det noen nye innvortes tekstiler ombord også hvis lommeboken strekker til. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 20.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2004 Baat-Guuru: apropos Biltema. Åssen var de teakdetaljene ? Har sett de i årets katalog. Prisene virket i alla fall ikke avskrekkende... Rapport er ønskelig... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Sebaldus Svart 20.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2004 Baat-Guuru: apropos Biltema. Åssen var de teakdetaljene ? Har sett de i årets katalog. Prisene virket i alla fall ikke avskrekkende... Rapport er ønskelig... Suzuki Kjøpte en glass/flaskeholder for to glass/flasker samt en slik mobiltelefonholder. Det er jo litt vanskelig vurdere kvaliteten når man holder dem i hånden. Ser helt greit ut, om enn noe mindre forsegjorte en tilsvarende fra f.eks Maritim. Lurer på å montere glassholderen ute i cockpit. Er litt i tvil om den vil tåle dette i sammenføyningene. Har vanskelig for å tro at kvaliteten er for dårlig til vanlig bruk! Ellers hadde de slike krydderhyller, kikkertholder, flagstang, kryssholt og håndrekker. Se: http://www.biltema.no/products/productnews....asp?iSecId=976 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.