per_henry Startet 20.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2004 :cheers:Kunne hvært gøy å høre om det er noen fra midtnorge som skal ut på påsketur og hvor turen går henn, og kanskje anbefale steder som er vært å prøve, i påska eller til sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 20.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2004 Turen går nok pr. bil til Råkvåg. Skal hjelpe svigers med å sjøsette flytebrygga, og så blir det vel noen mindre båtturer om været er i golage. Råkvåg er et fint sted, men Trøndelag på den tiden av året kan være så ymse om værgudene ikke er i det gode lunet. Sitér dette innlegget Link to post
per_henry Svart 21.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2004 Hvor er de beste gjestebryggene på Hitra da, har du noen gode råd, er mulig å fylle vann foreksempel? Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 21.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2004 Hvor er de beste gjestebryggene på Hitra da, har du noen gode råd, er mulig å fylle vann foreksempel? Prøv marinaen i Knarrlagssundet! MITT beste reisemål i helgene! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
per_henry Svart 21.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2004 Marwin er det åpent i påska? er det mulig å fylle vann og diesel der på denne tida? Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 21.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2004 Sjøhuset "Knarren" (Otto Nordbotn) 7242 Knarrlagsund 72 44 27 00 Har åpent fra onsdag til søndag i påskeuka. Starter med Pub-kveld på onsdag. Min erfaring: Hyggelig betjening, fine fortøyningsmuligheter, strøm, dusj og vaskemaskin på kaia, overnatting, god mat +++ Anbefales! Ang, diesel, ring og spør! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
per_henry Svart 21.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2004 Takk Marwin for god informasjon, mulig vi kommer på torsdag. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 22.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2004 Hei per_henry! Hyggelig at du vil besøke Hitra i påska. I tillegg til Knarrlagsundet vil du finne det samme på Kvenvær. Bra gjestehavn med vanlige faciliteter: pub, dusjer, badstu, vaskemaskiner etc. Dieselfyll , dagligvare og en hyggelig betjening finner du også. mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
per_henry Svart 22.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2004 :blush: Takk Gygra din opplysning er tatt til etterretning, men hva med dere Møringer, dere er så tause, kom med innspill dere også, hvor drar dere på påsketur? Sitér dette innlegget Link to post
Motordoktoren Svart 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 Jeg skal til Råkvåg i påska. Der skal jeg jobbe på brygga mi samt utprøve noe nytt fiskeutstyr. Ellers blir det vel å gå på pub og restauranter og hilse på gamle kjente. Sitér dette innlegget Link to post
per_henry Svart 23.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 Jeg skal til Råkvåg i påska. Der skal jeg jobbe på brygga mi samt utprøve noe nytt fiskeutstyr. Ellers blir det vel å gå på pub og restauranter og hilse på gamle kjente.Det høres ikke så værst ut. Sitér dette innlegget Link to post
Pontius Svart 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 Påsketuren går til hytta ved Hellandsjøen. Hytta ligger 5 meter fra fjæra. Skal unnagjøre båtpussen før påska, eneste er at jeg skal lage fortøyning første dagen. Deretter skal vi seile, fiske og kose oss. Ørjan Sitér dette innlegget Link to post
Roy Svart 23.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 Hvis det er noen som skal til Frøya, så har vi lagt ut ei ny marina i Hamarvik. Har ikke fått lagt ut strøm og vann ennå, kommer senere. Greit å overnatte her, eller for å proviantere, butikken er ikke så langt unna. Sitér dette innlegget Link to post
per_henry Svart 23.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2004 Har fått anbefalt Knarrlagsundet og går nok dit først i påska senere skall vi gå til Eidestranda på Nord Møre, Aure kommune ,der er det også åpent med med pub, om været er bra da. :flag: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.