Flybridge Startet 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2008 Min båtkompis i kryppa ved siden av i havna har et problem. Han har en Volvo Penta AQDA40B-motor (fra ca 1986-87) med digitalt powertrim-instrument. Det gamle firkantede hvor grønt/gult lys beveger seg etter som du trimmer drevet. Dette instrumentet har tatt kvelden og dette "gamle" firkantede instrument er ikke å oppdrive verken i Norge eller Sverige. Så har han kjøpt et nytt instrument men da av de nye runde, men her er det en helt annen lednings-kobling. Problemet er nå at ingen har koblingsskjema slik at vi kan se hvem ledning som skal "hit & dit" fra "gammelt" ledningsnett (for det firkantede) til det nye runde instrumentet. Vi har også forespurt på "drevia.se" i Sverige, men ingen koblingsskjema finnes der heller. Er det noen her ute som kan hjelpe med koblingene. Eller kanskje det er noen som har et gammelt firkantet instrument (som funker) til salgs. Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Flybridge Svart 21.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2008 Ble denne oversett, eller er det dessverre ingen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
power Svart 21.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2008 Det finnes en orignal overgang fra gammel til ny Sitér dette innlegget Link to post
over Svart 13.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2008 Du kan kjøpe firkantet hos Volvo Penta på deres Europeiske internettside (Gøteborg) til ca 272 Euro eller fra USA for ca 400 dollar. Moms og frakt kommer i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
Tommy007 Svart 14.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 Hei, Har du link til disse sidene? Jeg har vært inne på VP sine sider, men synes ikke det er så lett å finne frem. Sitér dette innlegget Link to post
over Svart 14.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 (redigert) Her er en USA adresse. Delenummer: 872571. http://www.marinepartseurope.com/en/volvo-...70-30-3079.aspx. Lykke til håper jeg kan få vite om det gikk fint med din powertrim. Jeg sliter med min for tiden. Jeg har nå bestilt nytt firkantet instrument. Redigert 14.Juli.2008 av over (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
over Svart 21.August.2008 Link til dette innlegget Svart 21.August.2008 Fikk instrument fra USA. Det var rundt men alle overganger og deksel fulgte med i "kit" slik at skifte var meget enkelt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.