runesh Startet 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2008 Heisann. skulle bytte registerreim på min ford 2401E, 79modell i går og fant ut at strammehjulet og fjæren også må byttes. har prøvd over alt å få tak i deler (sabb.no, frydenbøe, KHTrading, halaas og moan, mekonomen, ford norge osv..) uten hell.. noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Mvh runesh. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 Sjekk om Halaas & Mohn kan skifte lager i det du har! Jeg solgte desverre mitt for et par uker siden. Men jeg har mange andre deler om du skulle trenge noe Skiftet motor til Ford FSD i vinter, så nå har jeg en 2401E med 1850 timer på telleren liggende i deler i garasjen... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
runesh Svart 20.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 Har prøvd halaas og mohn. Men svogeren min fikk tak i lager en plass i skien. stramme fjær og skive til lageret fikk jeg tak i hos ford motor i haugesund. Takk for tilbudet, skal huske på deg hvis jeg trenger noe i fremtiden. (får ikke håpe det, motoren er jo bare gått 1700 timer. Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 prøv runar svendsen euromarine i stavanger mob 92449483 mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 Jepp, tenkte på Runar selv, han har nok. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 De fleste strammehjul på biler har bare et vanlig SKF lager inni, og de får man kjøpt "overalt". Kanskje det holder å bytte lager?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.