Enzo Startet 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2008 http://consumer.ice.no/product_details.asp?partno=900035 Har det noe for seg å bestille en slik antenne , vil det forbedre forholdene noe kontra å legge selge USB modemet på dekk ? Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 Jeg har slik antenne. På steder med dårlig signal har jeg opplevd at signalet bedres når jeg kobler til antennen, selv om jeg ikke tar den ut. Jeg anser derfor svaret som ja. Og det er rimelig praktisk å stikke den ut en luke om det skulle være regnvær. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 (redigert) Hei. Noe vil det nok bety. Den innebyggede antennen i modemet er jo ikke "rare saken". Selv har jeg en 1,3m lang ekstern fastmontert antenne med 5,15dBi forsterkning (CMA45/d fra Holars), men det er en antenne til vel 1200kr. Under dårlige forhold, er det her snakk om god forbindelse eller ikke forbindelse i det hele tatt. Lars H. Redigert 20.Mai.2008 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.