buckley Startet 21.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2008 Hei, På grunn av den evindelige kabalen med å bytte båtplass har jeg havnet i en situasjon der jeg trenger en gjestehavn eller liggeplass der jeg kan ligge ca 8-10 dager frem mot 1-2.juni. Finnes det noen rimelige plasser i området fra son/moss og sørover som tillater å ligge såpass lenge? Kan nok tenkes at det blir noen turer innimellom disse dagene, men vil gjerne være sikker på at jeg har en plass å feste strossa om kvelden =) Alle råd og tips blir tatt i mot med stor takk! Marius Sitér dette innlegget Hjemhavn: Krokstadfjorden, Rygge. Nidelv 24 & MD21B teknisk info blogg. Link to post
Arvid_A Svart 21.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2008 Hei! Jeg har sendt deg en IM. Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 21.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2008 Ser at det fortsatt er mange båter som ikke er kommet ut i Kambo. Sikkert en mulighet der. Du finner havna på nettet. Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Manito Svart 21.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2008 FINNER DU INGEN PLASS GI MEG ET SIGNAL SKAL JEG GI DEG TLFNR TIL EN KOMPIS SOM HAR PLASS I MOSS (BÅTEN HANS HAR BRENT) Sitér dette innlegget Link to post
buckley Svart 21.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2008 Uff.. hørtes ikke ut som en bra start på sesongen med brent båt :/ Jeg ringer litt rundt og har lønnlig håp om å få til en løsning - tusen takk for alle tips så langt! skal holde dere underrettet vedr. status =) Sitér dette innlegget Hjemhavn: Krokstadfjorden, Rygge. Nidelv 24 & MD21B teknisk info blogg. Link to post
Bitteliten Svart 21.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2008 Vi er fler som er i beita for båtplass i dette området. Knutvika båthavn er forsinket nesten 3 måneder, og nye båten skal vi ha der. Så om noen vet om en plass til en litt liten FB båt som er 42 fot lang og 3,9 meter bred er jeg takknemlig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.