Seilaren Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 (redigert) Ikkje eg, det er for dyrt for skulen med munnleg eksamen . Så då får eg "fri" i 3 og ei halv veke etter at eksamen er overstått. Men vert lesing i helga Hvis du ser på det sånn så har jeg også "fri" i 3 og ei halv uke frem til muntlig. Men nå kan du jo komme til Ryfylketreffet og teste gummibåten Hva kom du opp i da? Er det noe og lese på? Har funnet en liten rift i gummibåten, og lurer på om det kan være der det lekker. Håper på det. Skal søke med såpevann i morgen tenker jeg.... Lykke til i morgen C-Marine! Redigert 22.Mai.2008 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sinten Svart 22.Mai.2008 Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Eg kom opp i matte (R1), så det vert mykje rekning fram mot onsdag, men i dag har eg tatt meg heilt fri. Me har tidligare fått utdelt nokre eksamens-dømer frå utdanningsdirektoratet, og vanskeligheitsgraden på dei er heilt sjuk i høve til heildagsprøvar og liknande me har hatt tidligare i år Og du får ha lykke til i morgo C-Marine. Kva kom du opp i forresten? Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Seilaren Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Matte ja. Da er det en fordel og øve... (Det glemte jeg på tentamen) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
C-marine Svart 22.Mai.2008 Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Norsk! Matte hadde vært så mye bedre! Lykke til siten, og alle andre som har eksamen fremover Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Seilaren Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Lekkasjen er jo grei å finne. Pump båten hard - spray på zalo vann. Det bobler der det lekker. Det hørtes jo veldig lett ut, men jeg fant innen hull i hele båten... Men jeg klarer ikke å pumpe båten helt hard heller, for munnstykket på slangen mangler. Så jeg må holde slangen inntil ventilen og pumpe med den andre handen. Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har en pensjonert gimmibåtpumpe og avse? Eller et gammelt munnstykke? Alle båtene har vel like ventiler? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Bitteliten Svart 23.Mai.2008 Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Alle båtene har vel like ventiler? Hadde det enda vært så vel. Da jeg kjøpte en pumpe til gummibåt på SEatronic var det 9 forskjellige munnstykker med Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Såpass Da får jeg se hva jeg får til. Har Maritim slike munnstykker? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Rui lui Svart 23.Mai.2008 Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 hva måtte du bet for båten? Sitér dette innlegget ] Link to post
-Matros- Svart 23.Mai.2008 Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 hva måtte du bet for båten? står på toppen at han måtte betale 2000kr Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Rui lui Svart 23.Mai.2008 Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 står på toppen at han måtte betale 2000kr tror det er årstallet. Sitér dette innlegget ] Link to post
Suzuki Svart 23.Mai.2008 Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 slå litt tape rundt det munnstykket som er på pumpa,så kan det sikkert brukes. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Seilaren Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Pumpa er stort sett bare tape allerede Jeg betalte samme sum får båten, som årstallet den er produsert Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Seilaren Svart 8.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Gummibåten er nå blitt testet og kjørt i noen uker. Den er helt flat under og det krever sett å kjøre med den. Men det er bare spenning. Den planer godt ned 4 (gammle og slitne) hk når jeg er ombord alene. Vinduet virker ikke som vannkikkert så lenge det er mer en 1m dypt. Men det som er morsomt er når jeg kjører på plan og ser hvordan vannet fosser under båten. Det er kun halve vinduet som er under vann så det er ganske spennende å følge med i bølgene. Når jeg ser bedre fremover gjennom vinduet enn over baugen er det på tide å slakke på gassen.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Bützfleth Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Synes båten din vaar tøff jeg! Sikkert et par små her som kunne tenkt seg den. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 28.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2011 Denne båten er nå til salgs https://baatplassen.no/p/showproduct.php?product=6767 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Geir Hel Svart 29.Juli.2011 Del på Facebook Svart 29.Juli.2011 im sendt Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Teerex Svart 29.Juli.2011 Del på Facebook Svart 29.Juli.2011 "-Den tar inn masse vann".. ja det var jo betryggende Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
AbsoluTT Ninja Svart 29.Juli.2011 Del på Facebook Svart 29.Juli.2011 Fra annonsen din: -Den er forhåldsvis lufttett. -Den tar inn masse vann. Liten prekk i vinduet. ''Forholdsvis'' haha... Har med deg pumpe på sjøen, så du ikke plutselig synker? :D Litt lang tur uten pumpe så woop, og du ligger og flyter uten noe båt? :D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.