Jump to content

bilder av Elan 380

Enzo

Recommended Posts

Lakkarbeidet er fint, det er bare så lite holdbart. Vet ikke om det er gjort forskjeller nå, men både 41 og 37 foteren sliter med dette. Har bekjente som er(var) eiere av disse og de er ikke spesiellt fornøyd med å måtte pusse opp i "kjelleren" etter kun 2 års bruk.

Viktig poeng dette, og det er fint at det kommer fram. For meg er det et poeng at treverk og lakk i båter skal tåle vanlig bruk og (utendørs) vinterlagring uten å ta skade av det. Jeg har hatt flere motorbåter fra Nidelv, og der har den "innvendige" lakken holdt seg veldig godt, men i cockpiten (under kalesjen) begynner det lett å "flasse" litt av det lakkerte treverket.

Det blir for mye båt for pengene for meg :wink:

Nei jeg skal ta og forklare det når båten er solgt , vi er veldig fornøyd med båten , har tilbud på papiret men er ikke sikkert vi slår til

Flott båt du har :yesnod: Etter at vi solgte vår Nidelv 300 Sport i høst er vi i markedet for (større bolig eller) seilbåt. Jeg har vært innom annonsen din flere ganger, og jeg synes det lakkerte treverket (og resten av innredningen) i HR er vakkert. Men med tre barn kommer vi muligens til å satse på en båt som er litt større. Lykke til med salget - jeg er spent på "forklaringen" din.

Hilsen hos

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...