hos Svart 31.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2008 Lakkarbeidet er fint, det er bare så lite holdbart. Vet ikke om det er gjort forskjeller nå, men både 41 og 37 foteren sliter med dette. Har bekjente som er(var) eiere av disse og de er ikke spesiellt fornøyd med å måtte pusse opp i "kjelleren" etter kun 2 års bruk. Viktig poeng dette, og det er fint at det kommer fram. For meg er det et poeng at treverk og lakk i båter skal tåle vanlig bruk og (utendørs) vinterlagring uten å ta skade av det. Jeg har hatt flere motorbåter fra Nidelv, og der har den "innvendige" lakken holdt seg veldig godt, men i cockpiten (under kalesjen) begynner det lett å "flasse" litt av det lakkerte treverket. Det blir for mye båt for pengene for meg Nei jeg skal ta og forklare det når båten er solgt , vi er veldig fornøyd med båten , har tilbud på papiret men er ikke sikkert vi slår til Flott båt du har Etter at vi solgte vår Nidelv 300 Sport i høst er vi i markedet for (større bolig eller) seilbåt. Jeg har vært innom annonsen din flere ganger, og jeg synes det lakkerte treverket (og resten av innredningen) i HR er vakkert. Men med tre barn kommer vi muligens til å satse på en båt som er litt større. Lykke til med salget - jeg er spent på "forklaringen" din. Sitér dette innlegget Hilsen hos Link to post
Fetter Klodrik Svart 31.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2008 "Var dette båter som var aktivt seilt i regatta eller båter som brukes som turbåt med en og annen regatta ?"... Det var en av hver. Han ene har aldri seilt regatta med båten. Han andre har seilt mye regatta. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 31.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2008 Takk for svar , syntes bare det var litt rart , 41 foteren kom jo i fjor og allerede er det slike problemer Sitér dette innlegget Link to post
logos Svart 31.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2008 Knallbåt. Så den på messa. Hadde jeg ikke hatt den jeg har, så kunne jeg godt tenkt meg å bytte. Stiller et lite spørsmål ved bruktmarkedet. Er Elan lett solgt? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 31.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2008 Kan ikke tenke meg at de er vanskeligere å selge enn andre båter eller ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.