Walter_S Startet 20.Mars.2004 Del på Facebook Startet 20.Mars.2004 Noen erfaring med Beta Marin-motorer? Noen som har vært bort i dem? Har personlig aldri hørt om Beta Marin, før jeg så en båt avertert med denne motoren, en 2003-mod. 4-syl med 37,5 hk SAE eller 38 hk Metric HP - på 3.000 Rpm. Number of Cylinders - 4 Swept Volume - 1498cc Bore and Stroke - 78x78.4mm BHP @3000 r/min - 37.5 Engine Net Weight - 170 kg Har hørt om Kubota (Japansk?), men ikke mye. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Suzuki Svart 20.Mars.2004 Del på Facebook Svart 20.Mars.2004 masse aggregater, kompressorer og annet industriutstyr leveres med Kubote motorer- Knallbra motorer, rar låt og dyre deler..... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Allan E Svart 20.Mars.2004 Del på Facebook Svart 20.Mars.2004 Gamblingen "misss Banos" I 76 satte han inn en ny motor, en VP MD2B. Denne sa dessverre takk for seg på vei ned til Kanariøyene. Dette har medført at jeg har måttet kjøpe en ny motor, og valget falt på ene av markedets beste; Beta Marine. De er ikke spesielt godt kjent her i landet, men er meget vel ansett på de Britiske Øyer. Et annet poeng med å velge Beta er at de tilpasser motorfestene slik at man kan sette motoren på de gamle festene. Dette sparer enn for masse bry. Hvis jeg ikke husker helt feil er betegnelsen 1503 og den er på 37,5 hk, med andre ord en kraftig motor til denne båten. Klipt fra gamblingsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 21.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2004 Noen som kjenner til Norsk importør / forhandlere? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Poseidon Svart 21.Mars.2004 Del på Facebook Svart 21.Mars.2004 Noen som kjenner til Norsk importør / forhandlere? http://www.universal-diesel.no/ Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.